{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Mattias F
Mattias F
Tilmeldt:
19. sep 2008
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 29

Suzuki FZ50 Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg har en suzuki fz50 og jeg har en række spørgsmål. Håber at få svar.

* Har købt et speedometer på dba.dk men uden glasset, det havde han ikke.. Tror i stadig det kan sidde på? Og ved nogen hvor man kan få sådan et glas?.

* Hvad vil det koste at omfarve nogle dele på det? Poleret/prof: midter skjold, som dækker ledningerne + fjederen (rød) + styret hvidt.

* Skal have nyt bagdæk og fælg, hvor kan jeg skaffe dette ? 12".

* Har set denne alt for nice suzuki fz50: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=55841 - den har et stage6 luftfilter. Kan man så købe det her: (link fjernet) Og desuden, ikke for at lyde komplet dum, men hvad gør et stage 6 luftfilter? Federe/hurtigere?: (link fjernet)

Og kan jeg evt. få nogle andre tip til at gøre den nice & hurtig uden at den larmer mere?
Den skal nok være basis sort, med rød fjeder og styr/motor/hjul ved jeg dog ikke endnu.

Dette er et lille projekt med en ven, og vi havde INGEN forstand på knallereter, indtil vi fik denne fz50 af hans bror, fuld ud smadret. Den kunne køre, men alt var bare ødelagt næsten, så vi satte lygtehus på, lygte, nyt batteri, købt speedometer og alt det der, så vi lærte en del. Og det er faktisk ret nemt.

p.s. kan man forresten pille ringende på en fz50'er?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki FZ50 Spørgsmål
Kommentér på:
Suzuki FZ50 Spørgsmål

Annonce