{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Flugthistorier ? ;b {{forumTopicSubject}}

Nogle der har nogle gode flugthistorier om hvor de er stukket af fra policen ?

Nogle der kender nogle der har lavet den klassiske på en voldsom scoot' med at give for meget gas, og så de er røget bagover når de skulle til at flygte ? d;

Og ikke sådan noget latterligt noget med en tank og 3 helikoptere. Tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flugthistorier ? ;b
  • #1   17. maj 2007 Mødte dem så sent kl 21.20 eller sådan noget.
    Bare en almindelig panser vogn, overhalede dem på baghjul, og drejede ind af en sti. De satte ikke engang sirene eller noget. Tror de skulle holde fyraften..

    Man møder politiet næsten hver dag, hvor jeg bor så smiley


  • #2   17. maj 2007 Har desværre ikke nogen selv.

    Men en af mine venner kørte på hans dr big ( 120Km/t) - og så kommer panserne så.

    Han forsøger at flygte ved at køre ind i noget boligkvarter. Han smider knallerten fra sig og gemmer sig i en busk.

    Politien kommer selfølgelig kørende og kigger rundt efter ham men kan ikke få øje på ham. Men så stod der så en gammel dame på fortovet som afslørede min ven smiley

    "Han er der, han er der" ..
    Så fin bøde til ham.


  • #3   17. maj 2007 ja, mig og 2 venner kom kørende mig og den ene på min sorte sonic. og min anden ven på sin sonic vi havde kørt på et lige stræk på ca 3 - 4 km ca kl 7 i vinters hvor det var pænt mørkt . så når vi til en lille rundkørsel og der er der åbenbart en politibil der tænder sin projektør (han har fulgt efter os de 4 km uden lys) min anden ven på sonicen kører rundt om rundkørslen og stikker af men de jagter mig og ham den anden på min sonic . vi er jo godt stykke ude på landet så tænkte bare fuck hva skal vi nu gøre .. så råber min ven drej ned her , det gør vi så men da vi har politi bilen i røven når jeg ik at bremse i tide så vi kommer ind i en grus indkørsel (som ligger i svinget ) der laver sonicen hjulspind først mens den skrider sidelæns med røven og lige efter går den på baghjul mens poitiet var 10 meter bag os fuc kdet nøjeren men så fortsætter vi lidt længere ned af den sti der er en bom som de ik kan komme iggenem, der når jeg heller ik og bremse . så vi kører lige ud i græskanten men kommer uskadt iggenem 5 sec efter kan vi høre politi bilens dæk vine fordi de ik har lagt mærke til bommen så de nåede kun lige at bremse for så at køre ud på en mark , har seriøst ALDRIG haft så nøjern på ., der da den gik på hjul på det der grus og sådan fuck det var fedt

  • #4   17. maj 2007 Haha fedt nok smiley
    - Har lidt neder på, at jeg ikke kunne køre på min her i sidste uge.
    Tror der var razia her i byen, men havde ikke mit varioskjold, såeh' ! :b

    Fuck det vrimlede bare med politi, så både på vej i skole og hjem, de cirkulerede bare rundt om min gade smiley

    De har nok hørt om, at det kører en der er godt brændt af oveni rundt på en larmende scooter i kvarteret smiley


  • #5   17. maj 2007 gigolo larmende scooter.. stage 6 filter 21 karb c21 og portet cylle ved du hvor meget min larmer .. det er sindsygt hehe min svigerforældre siger de kan høre når jeg kommer hehe de kan høre mig helt nede i byen hvor jeg er smiley det vindt nice

  • #6   17. maj 2007 Engang da jeg sad bag på min kammis Hot og vi kørte i sådan et villekvarter og lavede lidt sjov, så jeg en hvis Mondeo og tænkte bare FUCK !

    Så sagde jeg så, at panserne var lige efter oss' og ganske rigtigt, da den fik noget Benno blev hjulene på Mondeoen bare rykket for hårdt rundt !

    Vi kører så topfart, og der komme de der bomme, som der er på mange stier, så kører vi ind imellem og smadrer jeg lige knæet imod imens den bare får noget at leve af...

    Gjorde virkeligt nade... ...skadet i 1 måned, men kan alligevel ikke lade være med at grine af det idag :b


  • #7   17. maj 2007 Der er også MANGE der larmer IRRITERENDE meget i mit kvarter.. men det er jo folks eget valg.. med galoperende migrene er det lidt irriterende men pyt.. alle skal være her smiley

  • #8   17. maj 2007 Haha Michael ;b

    God stiil smiley

    Efter jeg har fået C21 på min larmer den ikke så meget, den brumme bare smiley
    Lækker, lækker lyd, men forsatan hvor er der dog skub iden smiley

    - Det sjoveste ved det hele er, at min mor tror jeg tager pis på hende, når jeg siger Benellien er tunet ;b


  • #9   17. maj 2007 Man behøver ikke at have en scooter der larmer, for at slippe fra dem l)

    <.. standard filter + tp powered xD


  • #10   17. maj 2007 lå og kørte rundt i byen med 3 venner mig på derbi senda og en ven på std dr boiig og en på cpi cross smiley så Fik vi afvide der var 3-4 politi biler i byen efter os så ville vi ud og lege med dem så kom den eeefter os så gav vi den gas ned gennem sommerhus kvarter smiley så så vi ikk mere til dem før efter 15 min smiley så kørte de efter os ud mod en skov og kl var mange og det var HELT Mørkt. vi slukked lyset og kørte ind i skoven så de ik sku se os. så ser man en bil der holdt for hver ende a skoven så tænkte vi bar vi færdige.. så trak vi den lidt inde i skoven så så vi at der rendte et par mænd rundt inde iskoven så råbte min ven KØR FOR HELVED smiley så tog vi den af stranden hjem til mig smiley pænt heldigt smiley vi røg fra dem

  • #11   17. maj 2007 Nej det gør man sgu heller ikke her smiley
    De er simpelthen så fuckede nogle gange så det er helt vildt, men meget fedt når man lige kan lege lidt med dem smiley

    - Forresten, ingen der kender nogle der har vredet gassen for meget i forsøget på at slippe væk, så de er røget bagover ? ;b


  • #12   17. maj 2007 Kasper H - Det så fedt sådan noget smiley

    Elsker virkeligt det kick man får af det smiley <333


  • #13   17. maj 2007 jaa det nice smiley
    Nå smutter i seng ses drenge


  • #14   17. maj 2007 Godnat sov godt ! smiley

  • #15   17. maj 2007 Johansen smiley - Kører din Estilete 95 km/t helt std. næsten ? smiley

  • #16   17. maj 2007 Okay smiley

  • #17   17. maj 2007 Jeg kom på Monza'en med 50 (kun men stadig for meget) og så en hundebil og en rigtig bil der holdte ind og stoppede folk.. så i kan edermanme tro jeg fik gasset ned..men den gik ikek så den kom efter mig så tænkte jeg fuck gider dem ikke nu så jeg moste ned mod en skole og gemte mig i et cykel skur.. så hørte jeg en bil komme kørende.. og kiggede lige så var det sku dem . så tænkte jeg pis og sendte hurtigt en sms til mi svorger om at han skulle åbne porten og lukek den så snart jeg kom indenfor. så jeg moste afsted og da jeg kom rundt om hjørnet var porten åben med panserbasserne lige i røven og da jeg var inde var porten lukket så holdte de bare ude på vejen og gloede... :s


    STAVEFEJL ER GRATIS!!!


  • #18   17. maj 2007 Ejj, stavefejl koster 2,75 stykket her ! ;b

    Fedt nok, men de kunne vel bare have sagt han skulle åbne porten ?


  • #19   17. maj 2007 Ja men Næstved smølfer er ikke særlig "hurtige" hvis du forstår...


  • #20   17. maj 2007 jeg prøvede det mest grineren iaften for 2 timer siden ca.
    jeg bor i en lille by hvor vi har en landbetjent og der kommer næsten aldrig rigtige patrulje vogne til vores by.
    og mig og en ven havde lige købt sådan nogeg sjove sumo bryder dragte til sidste skoledag sådan nogen der puster sig selv op så man bliver mega fed,
    og så syntes vi det kunne være grineren og tage vores scootere og prøve og kører i byen med dragterne på,
    og så skete det sku at der kom en patrulje vogn kørende og lige pludselig tændte de deres spotlys og lyste på os..
    heh tænkte bare: Fuck det her sker ikk' imens jeg har den her dragt på.
    men vi slap heldigvis væk man hva tror man lige panserne har tænkt når man kommer kørende på tunede scootere og iført store sumo dragter haha smiley
    fuck det var grineren (:


  • #21   17. maj 2007 Er selv blevet stoppet fordi jeg kørte mellem 60 - 70. så sagde de ''den der render vist ikke 30?'' jeg sagde ''jo da, det er bare fordi jeg er så let som en fjærd at den køre så hurtigt'' og så forhøjede de bøden på grund af jeg sagde det smiley

  • #22   17. maj 2007 haha vores landbetjent er så stiv og hører på
    jeg kom kørende på min scooter da den kun havde pillet begrænsningerne.
    så den kørte jo ikk' meget over std.
    så kører han op på siden af mig og holder mig ind
    og så siger han som det første: Det går ikk' du kører uden vanter på din scooter på sådan en vinter dag
    dine fingre kunne jo blive helt frosne så du ikke kan bremse. haha det var det eneste han holdte mig ind for at sige han ville ikk' tjekke kort eller om den var std. eller noget smiley
    og jo til sidst sagde han: den farve du har på scooteren er vidst ikk std.
    er det lovligt og kører med de skjolde..
    FUCK en spade man hahaha smiley


  • #23   17. maj 2007 Hold nu kæft børn.. vil vædde alt min nakkeost på at halvdelen af de historier er fake. Og så bliv dog 16 og få det skide knallertbevis før i kører.. christ.

  • #24   17. maj 2007 4652 - Moller ™

    han er bare lidt dum så, smiley
    men det der med vanterne syntes jeg var iorden. Det er ikke engang løgn at man kan få forfrosninger i hænderne når man køre i sådan en kulde.


  • #25   17. maj 2007 / / Vestergaard™/ /

    ja self. rigtigt nok med vanterne men aligevel lidt mærkeligt og blive holdt ind for det hehe
    tænkte bare Fuck nu tjekker han om den kører for stærkt ..
    og jeg gad ikk' til og kører fra ham.
    der var mega glat mange steder ..
    og jeg skulle aligevel ha tun på igen efter noget tid heh (:
    men blev sku lidt overrasket over at han bare ville holde mig ind for at sige det der hehe (:
    men det var jo rigtig nok ..
    det var pænt koldt og kører uden vanter heh (:


  • #26   17. maj 2007 hehe, jeg køre altid med vanter selv i denne periode her. der er mange der ikke gør. men det er nok heller ikke så nødvendigt nu, men vanter er bare en vane for mig smiley

    tja politiet kan holde ind for de skøreste ting. Kender f.eks. som blev holdt ind hvor politiet spurgte hvor den nærmeste grillbar lå. Ham der blev holdt ind fik jo et shok fordi han blev stoppet af den samme betjent ddagen før smiley


  • #27   17. maj 2007 / / Vestergaard™/ /

    haha grineren smiley
    ville sku oss' få et chok vis jeg blev holdt ind
    og så ville han bare spørge om hvor der lå en grillbar smiley
    tror jeg ville være flad af grin når han kørte haha smiley
    men det med vanter kører faktisk oss' med vanter altid oss' om sommeren (:
    det bare et slags must at jeg skal have vanter på heh
    havde bare glemt mine vanter den dag var mega træt skulle i skole haha .. (:


  • #28   17. maj 2007 sjovt du siger det vestergård.. jeg har prøvet det samme..!

Kommentér på:
Flugthistorier ? ;b

Annonce