{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

Metroseksualitet {{forumTopicSubject}}

Metroseksualitet. Som overskriften siger. Hvad synes I om det? Udtrykket blev skabt verden over af forskellige hold af "De Fantastiske Fem" som er fem bøsser der prøver at få straight guys til at gå op i deres udseende.
Jeg synes det er ved at tage overhånd. Der må da være en grund til at der findes Maskulinitet og Femininitet. Man kan ikke opføre sig feminint som en bøsse og så spille maskulint hård. Fra naturens side er kvinder lavet til at blive tiltrukket af Maskulinitet og mænd af femininitet.

Jeg tror personligt at det er en modedille, men self, at kvinderne kan lide en ren man der tager pænt tøj på, det er sgu da klart, men når der kommer en eller anden arto-pimpie men guld op og ned, gucci overalt og versace til at slutte af med, så er jeg stået af.
For hvad vil kvinder have? En mand der går så meget op i sit eget udseende, at han er smukkere end damen selv? Nej, jeg tror sgu mere at kvinder vil have en god, ren mand, der siger at hun er smukkere end nogen anden, og at han stadig bevarer sin mandlige side.

Det kan godt være at i siger at alle dem der gør det får mere fisse osv. jaja, Det er sikkert rigtigt nok. Men der er intet ved det der er ægte kærlighed, for det er jo bare et trick til at få kvinder i seng på. Og hvad vil kvinder have? en mand der virkeligt elsker dem, det er blevet dokumenteret tusindvis af gange, i film, bøger osv...

Så hvis kvinder virkeligt ville have det, så ville alle bøsser ikke vre bøsser mere, da der ville hænge stimer af kvinder omkring dem.

Det der, det er en modedille, og der går vel snart over, lige indtil der kommer en ny dille.

Hvad er din mening omkring den såkaldte "Metroseksualitet" ?

http://www.allabout-sp.net/?p=season7/708
Er den den samme, som der bliver beskrevet i dette link, som er en perfekt afspejlning af min egen mening smiley ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Metroseksualitet
Kommentér på:
Metroseksualitet

Annonce