{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

World of warcraft account tilsalg elle {{forumTopicSubject}}

jeg har en world of warcraft account tilsalg eller byt.. bare skriv hvad i har..

Min account indholder: Alle min charakters er på Stormreaver EU server på horde side.

Mageaim -> 60 troll mage -> gear : næsten full arcanist + sod og andre nice epics, han har epic mount og er firespected, han har 300 enchanting / 315 skinning / 300 first aid. og ca 300g på sig og for over 500g i banken som man bare kan sælge. smiley en rigtig syg mage og han er velkommen i mange rigtige gode guilds som køre endgames instances.

Mannop -> 60 Tauren shaman -> gear : Næsten full tier 0.5 med et par epics.. fra MC og random drops -> 315 Herp / 300 alc / 225 first aid. en nice farmer shaman. smiley

Desertstorm -> 29 Twink Rogue -> gear: alt det sygeste som du kan få til en twink rogue med de sygeste enchant.. en rigtig killer.. smiley

ellers har jeg characters fra 10-30 som er en god start til lvl 60.

For selveste acounten skal jeg have have omkring de 1250kr, på ebay er min account ca 1500-2000kr værd. men vil gerne bytte med et eller andet til scooter, gerne til en Yamaha Jog. Men skriv hvad i har. vil også gerne bytte med en pocket bike.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  World of warcraft account tilsalg elle
Kommentér på:
World of warcraft account tilsalg elle

Annonce