{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Historie taget fra scooter-tuning {{forumTopicSubject}}

En torsdag aften da jeg var på vej hjem fra arbejde, lagde jeg mærke til at der kørte en orange Aprillia SR50 bag mig. Selv om jeg kørte omkring 60 på cykelstien, prøvede han alligevel at overhale, men det skulle han fanme' ikke have lov til, så jeg kørte lidt stærkere. De sidste 3 km hjem til mig skulle jeg køre ud af en fuldstændig lige vej, ude på landet, og Aprilla'en lå stadig lige i røven af mig. Så da jeg nåede ud til den lille landevej fyrede jeg Jog'en totalt af uden at kigge bagud. Speedometeret talte hurtigt opad 50..60..70...80...90...100. Da jeg var på 100 blæste det så meget at jeg nøjedes med at holde hastigheden der. Da jeg havde kørt omkring 1 km ville jeg lige se bagud for at se om Aprillia'en var med, men i samme øjeblik kom en mørke-grøn Peugeot 406 kørende op på siden af mig. I bilen sad 2 mænd der viftede med armene for at få mig til at stoppe. Jeg nåede ikke at tænke ret meget før Peugeot'en trak over mod mig, så jeg blev nødt til at stoppe. Da jeg var nede på 20 km/t kørte de helt ind foran mig, så jeg blev nødt til at blokke bremserne. De 2 mænd sprang ud af bilen og rev mig af scooteren, den ene hev sit skilt frem og sagde "Det er politiet" (neeeej det havde jeg ikke gættet). Pludseligt så den ene af betjentene på mig, og spurgte "sig mig, kender jeg ikke dig....MUNKSGAAARD?" åhhh pis, det var den samme betjent der havde taget mig tidligere på året. Den anden betjent prøvede imens at se ud som om han havde forstand på scootere, ved at lægge sig ned på jorden og glo ind under motoren. Kort efter udbrød han "nååå det er en 100 ccm hva?"`....Fuck hvor dum er man så, han sad og kiggede på det sted på motorblokken hvor der stod at der kunne være 100 ml gearolie i. Efter at have forklaret tumpen at det var gearolien der fyldte 100 ccm, begyndte de at spørge hvad jeg havde gjort ved den. Jeg var ærlig pga. jeg vidste at de ville sende den ud til en MC-forhandler, og sidste gang rykkede de motoren af den derude, så derfor startede jeg fra en ende.."cylinderkit, variator, ruller i variatoren, gearing, karburator....osv." Det endte med at betjenten måtte vende blokken for at få plads til det hele.



Den betjent vækker minder frem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Historie taget fra scooter-tuning
Kommentér på:
Historie taget fra scooter-tuning

Annonce