{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Gustav R
Gustav R
Tilmeldt:
25. aug 2020
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Registrering {{forumTopicSubject}}

Hej, sagen er at jeg ville købe en En 30 knallert, der er ikke nogle papir på den memmed tydeligt stelnummer, ejeren siger at det ville blive lavet en kvitering på den af at den ikke er stjålet og har tydeligt stelnummer. Så spørgsmålet er kan jeg registrer den med det, og hvordan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Registrering
  • #1   25. aug 2020 Hvis den er før 2006 som det lader til den er. Så skal den ikke registreres men en købskontrakt er altid en god ide. Men ellers så ring til skat, kommunen, 114 osv og spørg.

  • Gustav R
    Gustav R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #2   25. aug 2020 Der er ingen pair på den, og den skal vel på en eller anden måde stå i mit navn? Eller tager jeg fejl? Vis den skal det, hvordan gør jeg så det uden registeringsattest?

  • #3   25. aug 2020 Hvis en knallert er fra før 2006 så skal den ikke have nr plade og du skal ikke have den indregistreret. Det vil sige at du skal have underskrevet en købs kontrakt med sælgeren og måske lige tale med dit forsikringsselskab. ER DEN FØR 06 SKAL DER IKKE VÆRE REGISTRERING, KUN FORSIKRING.

  • #4   26. aug 2020 som Oliver skriver hvis den er fra før 2006 skal den ikke have nummerplade på og kan derfor ikke blive registreret i dit navn så du skal bare tegne en forsikring og det er det men men men 2 ting du SKAL!!!! gøre når du står ved sælger er at tjekke den ved nummerplade.net for at være sikker på at den ikke har haft nummerplade på før kommer den frem der inde skal den have nummerplade på og derfor lad den stå fordi du får ikke nogen reg attest på den også kan du ikke få nummerplade på også skal du også ringe til politi på 114 og høre om den er stjålet og begge ting SKAL du gøre når du står ved sælger

  • Gustav R
    Gustav R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #5   26. aug 2020 Okay, mange tak for hjælpen

  • #6   26. aug 2020 Det var så lidt

Kommentér på:
Registrering

Annonce