{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brugt scooter tyskland
  • #2   30. maj 2017 kun i evt smide nogen links har prøvet google syns ik jeg har vært heldig fant kun forhandler

  • #4   30. maj 2017 kan ik skive tysk men kan vel bruge google oversæt til det ikke ?? og tusin tak for hjælpen skal nemlig en tur der ned af snart med en kami så ku vær sjovt at se hvad man kan få for pengen der ned også se om det kan betale sige at få dansk papier

  • #5   31. maj 2017 Det kan det ikke..

  • #6   31. maj 2017 kan man ik få dansk papaier på trode man ku lige som med biler

  • #7   31. maj 2017 Hvids det er en knallert der er typegodkendt i Danmark så burde det kunne lade sig gøre at få Danske parpirer på den ,men det man skal være opmærksom på er at i Tyskland findes der kun 45er og 25er og nogle de kalder for mofar og hvad det sidste er ved jeg ikke, men der findes ikke 30er i Tyskland men der kører rent faktisk 25er i danmark også.
    Og hvids at der ligger en typegodkendelse på den knallert man har udset sig i Danmark så burde det ikke være et problem at få parpirer på den i danmark den skal sefølig om registreres og forsikres.
    Man kan jo også købe en Piaggio Ape i Tyskland fra ny af og tage den til danmark og få den om registreret.


  • #8   1. jun 2017 Du kan, ifølge teorien, godt hente en brugt 25kmt i Tyskland, men CoC dokumenten må højst være 1 år gammelt.

    Jeg har læst alle synsreglerne igennem og da tophastigheden er under 30kmt, så er det jo en 30er.
    Præcis som alle de scootere der sælges i Danmark idag.
    De sælges også ud fra det europæiske CoC dokument.
    Der er ingen, som typegodkender noget som helst, til det danske marked.


  • #9   1. jun 2017 Hvids modellen bliver solgt i danmark så burde det vel kunne lade sig gøre.

  • #10   1. jun 2017 #9
    Det har intet med det at gøre.
    Du SKAL have CoC dokumentet, uanset hvad.


Kommentér på:
brugt scooter tyskland

Annonce