{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har akut brug for forsikring af knallert
  • #1   18. mar 2017 Er den med nummerplade?

  • #2   18. mar 2017 Nå så akut var det åbenbart heller ikke...!!
    Det korte af det lange er:
    Er scooteren en ældre model som skal køre uden nummerplade, så kan du købe en forsikring online hos en eller anden forsikring efter eget frit valg. Og så skal du køre med kvittering så du altid kan vise at den er forsikret. Om kvitteringen du får online er nok, eller om du skal vente til du modtager et bevis fra forsikringen ved jeg ikke.
    Er scooteren med nummerplade, så skal du gå ind på Skat.dk og omregistrere scooteren i dit navn, og der vælger du hvilket forsikringsselskab du vil have scooteren forsikret i, og så er det bare at sætte sig op og køre hvis der ellers er nummerplade på. Hvis du ikke har en nummerplade på den allerede nu, så er du nød til at tage i en synshal/motorkontor og købe en nummerplade, og der vil du samtidig kunne omregistrere scooteren og vælge forsikring. Om du finder en synshal der har åbent i dag lørdag er nok mere tvivlsomt.

    Good luck smiley


  • #3   18. mar 2017 Jeg kørte bare uden

  • #4   18. mar 2017 cool

  • #5   18. mar 2017 Nej egnteligt ikke men det blev jeg nød til, skulle bare ha ventet for den tur kostede mig en tur på Kolding skadestue hahah

Kommentér på:
Har akut brug for forsikring af knallert

Annonce