{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  video!?
  • #2   29. nov 2016 Kan sagtens ske den skal, men er ikke decideret lavet til jer smiley var mere så jeg kunne få flere menneskers synspunkter på videoen XD ens venner har jo en begrænsning på hvor meget lort de lukker ud?


  • #4   29. nov 2016 Hverken musikken eller tempoet er specielt 'relaxing' smiley Og så lad os da høre lyden på dyret istedet for det musik

  • #6   29. nov 2016 Dejligt med noget feedback!
    Kan høre ingen er fan af "speed up" så det ville jeg prøve at undgå frem over smiley i tænker ikke det bliver for "langtrukket" og se en med 40-50km/t tøffe rundt?

    Musikken kan jeg også høre bliver kommenteret, syntes der var meget vindstøj i videoen hvis man fjernede musikken? Nogle der ved om man kan gøre noget ved det??? >:(

    Et spørgsmål fra mig, hvad med teksterne jeg skriver, i videoen? Er det dumt eller kan man blive ved med det, så man måske bryder den "kedelige" stil lidt?

    Overskriften relaxing, hvor mest en hentydning til hvordan jeg selv havde det XD


  • #7   30. nov 2016 Det er sku meget godt redigeret.
    Fast forward delene er afspilningshastgheden meget godt ramt, ikke for hurtig ikke for langsomt.
    Kan også meget godt lide transitionerne mellem afspilningshastigheder.
    Timingen af dem er meget go. Transitions effekten med ligesom en trekant af det nye billede der rykker ind, er lidt unødvendig men det blev alligevel ikke ret "home video project" agtigt alligevel de steder jeg bemærkede det. I 9/10 situationer er en normal fade transition bedst. Men lige her virkede det faktisksom om der sku sådan en split screen transition til som du brugte. Måske hellere en anden, men de skal vel også prøves alle de forskellige transitioer der er i redigerigsprogrammet smiley

    Teksterne var good stuff. Synes jeg generelt det er. Folk er også meget glade for lidt "narrativ" derfor moto vloggere har mange flere subscribers end non-vloggers, selvom de bare kører på en græsplæne med 5kmt haha.
    Nærmest nogen gange.

    Wheelie smiley

    Du må også gerne gøre mere ud af tekst på videoen. Nåede nærmest ikke og se der stod wheelie. Bare det ikke går helt amok som med walterrifics videoer i en periode. Konstant text flashing on screen med jokes comments etc. Blev lidt for meget til sidst smiley

    Jeg fik griner på over den måde den hest står og glor på haha. Selvm du ikke havde skrevet noget.
    Nice lige med slomo/pause så manrigtig ku se hvor meget den stod og stenede haha


  • #8   30. nov 2016 Max Cph Godt at høre du kan lide den, skal nok få kigget på de ting du skriver smiley
    Og tak til jer andre for også at gide komme med feedback smiley
    Go aften til alle!


  • #9   5. dec 2016 Jeg ønsker ikke at starte en ny tråd for dette smiley skal bare vide om dette er bedre ? har valgt en anden form for musik, og også fjerne det nogle steder så man kan høre yamaha´en smiley Enjoy!!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=68lAkmJ5CpM&feature=youtu.be


  • #10   7. dec 2016 Da jeg så den havde jeg musikken skruet ned på 1-2, så da der var yamaha lyd sku jeg næsten skrue op på max for at høre motoren hehe.
    Sådan er det med kameraet i vandtæt housing smiley
    Bare skru musikken ned ned og så gopro lyden op i redigeringsprogrammet, der hvor man ska høre,
    Havde ikke headphones da jeg sku se den og ville ikke forstyrre så ku ikke høre noget yamaha musik desværre smiley


Kommentér på:
video!?

Annonce