{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

sure naboer... {{forumTopicSubject}}

hey sg er jeg den eneste der oplever sure naboer når vi køre og prøver at indstille scooter? Altså alle her inden der har prøvet at indstille scooter ved at det kan tage en del tid og en del køre ture. havde en lidt træls oplevelse her i aftes da en meget sur nabo kom ud og bad mig på en meget ubehøvlet måde om at jeg bare skulle få det "fucking lort fjernet i en fart" eller noget i den stil for ellers ville han tilkalde politiet. Jeg kan godt fornemme at jeg skal til at have en snak med en pisse sur tumpe men tager det stille og roligt og prøver at snakke med ham. Det vil jeg så sige ikke var lige til, og han begynder at fable om at vi ender med at smadre os selv og ja fair nok højere fart større skade men prøver så at forklare ham at vi jo tager hensyn til biler og køre med hjelm osv men her vælger han så at blive pisse sur igen og fabler op om at vi fandeme ikke køre pænt eller for den sags skyld tager hensyn til biler. og her er det så at jeg ikke gider mere så jeg siger okay slukker scooteren og trækker den ind for er sku enligt pisse ligeglad med hvad han siger og mener for jeg ved at jeg tager hensyn til biler og andre trafikanter for den sags skyld og jeg ved at jeg køre pænt. Han sagde også at han havde snakket med flere naboer i kvarteret og sagde at de var trætte af mig. Skal ikke kunne sige om det passer men et eller andet sted er det vel fair nok men så kan jeg for helved ikke se hvorfor fanden at de ikke kommer og siger det selv eller for dan sags skyld kommer og siger det på en pæn måde for når der kommer sådan en sur stodder som ikke kan finde ud af at sige det på en pæn måde. jo hvis han var kommet på en pæn måde og havde spurt mig om ikke vi kunne køre lidt væk så havde jeg sagt jo selvfølgelig. Men når han kommer på den måde så bliver jeg sku lidt trodsig og for mest af alt lyst til at gi' ham fingeren, sige fuck dig og køre videre. Og det sjoveste er næsten at det er altid de unge knallert kørere som de ældre har noget imod. Et meget godt eksempel er at 50 meter fra mit hus ligger det nærmeste værtshus der køre flere gange dagligt alkoholikere sprit stive (har før set en af dem så stiv at han ikke kunne holde balancen da prøvede at startede scooteren) på scootere jeg vil skyde på køre imellem 50-60 stykker en af dem med hul i udstødningen så man kan høre ham to min efter han er kørt forbi. Eller for den sags skyld da der var motorcykel club længere nede af vejen hvor der dagligt kørte mange motor cykler forbi. og det var gerne Harley Davidson og lign. med ren rør. og der er aldrig nogen der har sagt noget til spritterne eller motorcykel ejerne. men lige så snart at vi ligger og køre lidt så er hele nabolaget åbenbart trætte af os.. det giver ikke meget mening i mit hoved..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sure naboer...
Kommentér på:
sure naboer...

Annonce