{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Street magic
  • #1   22. sep 2015 Tror godt du må, du må bare ikke ændre stellet. Kig evt under min annonce, har en flot street magic

  • #2   22. sep 2015 har du anden motor på din? og ved du hvem man kan komme i kontakt med for at få sådan noget af vide?

  • #3   22. sep 2015 Har en sr 50 motor på min og den er vandkølet

  • #4   22. sep 2015 Jo det er konstruktiv ændring at sætte anden motor på. Men det er de færreste politibetjente som er klar over det.

  • #6   22. sep 2015 oka tak det er ellers pisse ærgerligt men sådan er lovgivningen jo nu engang i dk. havde ellers lige håbet jeg kunne få en street magic billigt men gider ikke rode med det når det er ulovligt. tak for hjælpen smiley

  • Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    apr 2017

    Svar: 2
    #7   20. apr 2017 Der er vel ikke nogen som tilfældigt har typegodkendelsen til Suzuki's Street Magic TR50 ? Søger med arme og ben efter denne eller dens nummer således at jeg kan forsøge at finde frem til dokumenter som er nødvendige til export smiley Hjæælp !


  • #8   20. apr 2017 Spørg importøren

  • Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    apr 2017

    Svar: 2
    #9   20. apr 2017 hehe, lyst til at høre en fortælling? smiley Jeg har gjort det smiley endestation, og det er ikke engang deres skyld :'P

    Det er således at vi ikke krævede registrering før 2006 og først da efter på, blev de registreret online. Alle data før 2006 er i papir. Importøren har selv svært med at finde den attest, som blev udstedt for for nu næsten 20 år siden i papirform. Krav om lagring af disse udløbne modeller er ikke nemme at finde. Desuden, har Suzuki stoppet produktionen i knallert. Så der er ikke længere adgang til Suzukis tidligere informationer om varer så længe tilbage i deres arkiv.

    Efter lang kø, kom jeg igennem skat, som ikke kan hjælpe med denne indhold, så sidste mulighed var trafikstyrelsen, hvilken de foreslog, jeg nu sad i røret med.

    Dagen forinden havde jeg udvekslet samtale med Danmarks officielle importør, nemlig " C. Reinhardt", hvor jeg nu i samtalen med skat, fandt vores fælles (importøren & min) endestation.

    Trafikstyrelsen kan kun hjælpe mig ved, at jeg giver dem et "Typegodkendelsesnummer" A.k.a "Godkendelsesnummer" som følger med i registrering af knallertens model når den først gang bliver importeret til Danmark. Denne nummer, giver adgang til knallertens produktionsserie med hele dens indhold, som er blevet godkendt her i Danmark. Tekniske data, som beskriver produktet, og krav som den er godkendt efter.

    Denne nummer, er kun længere tilgængeligt, hvis man har plejet dens arv. På papir, hos dem som har taget vare på deres og dens forfædres ejerforhold til denne utrolig dejlig og smuk maskine. Suzuki Tr50, Street Magic, 98'-99'.

    Denne sjældne nummer, er arvet. Kun med denne, kan jeg eksportere den med mig. smiley

    For med DEN ! Kan vi måske finde den i rigsarkivet ! smiley


Kommentér på:
Street magic

Annonce