{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørte fra politiet
  • #1   28. mar 2015 de sender bare bøden det er bare for dumt at køre fra dem med nummerplade på

  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #2   28. mar 2015 Hvad ligger bøden på?

  • #4   28. mar 2015 det er ikke til at sige du må bare vente at se hvad der sker

  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #5   28. mar 2015 Cykelsystemet? Altså bagveje? smiley

  • #8   28. mar 2015 Jeg har prøvet det på en 45'er hvor de kørte hjem til mig 25-30 minutter efter og lå på lur. Fik så mine forældre til at udlevere mit telefonnummer.
    Fik 15 opkald i træk fra hemmeligt nummer, og så har jeg ikke hørt for det siden.

    De kan ikke bevise hvem der førte knallerten, de kan ikke bevise du vidste det.
    Måske prøver de lige at tage en snak med dig, måske er de nogen svin og prøver at presse en tilståelse ud af dig, måske hører du aldrig fra dem igen.

    Tvivler på det kraftigste på der bare dumper en bøde ind i postkassen. Og så er det en lille en.
    De kan ikke tildele folk "klip" eller betingede frakendelser af førerretten uden retssag.
    Og du skal bare sige "det ved jeg ikke" til alt andet end hvem du er, så bliver du frikendt. Så det gør de ikke. Har aldrig hørt om det da.


  • #10   28. mar 2015 De sender jo bare bøden til den der ejer knallerten - længere er den ikke.

  • #11   28. mar 2015 Hold nu kæft hvor er du dum alligevel, du tager selvfølgelig nummerpladen af hvis man har har tænkt dig at stikke af når du møder dem..
    Kør scooteren hjem hos en ven med det samme og tag den derfra, kommer der en betjent forbi dit hus kan du være sikker på han kigger efter den, benægt hele vejen igennem så har du muligvis en chance for at slippe for bøden hvis du er god til at lyve i en presset situation.


  • #12   28. mar 2015 Frygt det værste smiley


    De kommer og henter dig midt om natten .. Håndjern og det hele ..

    Slæber dig ud og smider dig ind på bagsædet for så at køre dig på stationen til stasi afhøring og waterboarding smiley


  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #13   29. mar 2015 De sendte aktions styrken ind i mit hus tidligere.. Det går åbenbart meget op i at fange knallertbøller.. smiley

    Det var min vens knallert så nu venter vi bare og ser hvad der sker.


  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #15   29. mar 2015 Jeg lavede sjov med det med aktions styrken smiley

    Men regner med der ikke sker noget..

    Skal nok opdatere jer hvis de kommer smiley


  • #17   29. mar 2015 Der kan gå op til 2 måneder før du får bøden..

  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #18   29. mar 2015 Bøden lander jo så i min vens postkasse


  • #19   29. mar 2015 Det er lige meget.

Kommentér på:
Kørte fra politiet

Annonce