{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Kim P
Kim P
Tilmeldt:
1. mar 2015
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37

Bøde? {{forumTopicSubject}}

Hvis man ejer en 49cc pocketbike og man kører rundt på det fx på grusbane hvor de spiller fodbold og så lidt rundt på volden osv og politiet kommer og de tager fat i en

Ved i hvor meget i bøde man får? smiley

Har ikke kørekort til knallert eller noget andet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøde?
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #2   2. mar 2015 Hvis nu jeg kører sådan på crosserbane eller sådan noget, er det så lovligt?

    Og vil bøden være over 1000 kr? smiley


  • #4   2. mar 2015 Ingen af os kan med sikkerhed svare på hvad bøden er, med mindre en af os selv har prøvet det. Men du bliver nok ringet op eller så får et brev fra politiet.

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #5   2. mar 2015 Har hørt at hvis det er 49cc ligger bøden på omkring 800 kr men nogen siger det er 5000kr. Vil bare have svar om man får en så stor bøde får en 49cc pocketbike som kører de 40 stk.

  • #6   2. mar 2015 Kan hjælpe dig! Hvis det er en streng betjent der går efter alle regler render den op over de 7000kr mend et sker sjældent, i mange tilfælde vil betjenten værre flink og give dig en bøde for at køre på køretøj der ikke er forsikret(2000kr) Som så vil blive halvveret hvis du er under 18. Har selv prøvet noget lignende og der slap jeg med de 1000kr og det var på en offentlig vej i Herning by. Er du rigtig heldig ringer de og tager en snak med dine forældre og du får lov at trække den hjem og lade den blive der smiley Bare husk at være flink alt andet hjælper ikke noget! Håber det hjalp dig smiley

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #8   2. mar 2015 Det hjalp meget! tak smiley Den der grå vej den er sådan spærret af og det er blind vej man kan ikke komme nogen steder og der er aldrig nogen som kører på den, kan man evt kalde det en lukket vej? smiley

    profilbillede
  • #9   2. mar 2015 Lad værre med at gøre det flere timer om dagen så går det nok smiley


  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #10   2. mar 2015 Okay tak smiley hvis det er siger jeg bare troede det var en blindvej fordi der var afspærret osv, og håber ik at jeg møder den sure betjent! smiley

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #11   2. mar 2015 Men bare for at være sikker, på crosserbaner må man godt køre ik? smiley

  • #12   2. mar 2015 Jojo efter aftale med ejer self smiley

  • #13   2. mar 2015 Hej igen.
    Er du blevet stoppet eller satser du på ikke at møde en betjent ?


  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #14   2. mar 2015 Er aldrig blevet stoppet, kørte frit rundt over det hele indtil jeg så bøderne smiley

    Satser sku ik at møde en sur betjent og få de 7000 kr med hjem...


  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #15   2. mar 2015 smiley

  • #16   2. mar 2015 Hvor bor du henne af? Har du ikke nogle steder du ka køre ?

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #17   2. mar 2015 Altså bor ved " Rødovre. " og der er pænt meget politi omkring, og kan slet ikke finde nogen baner smiley

  • #18   3. mar 2015 5500 i bøde, også kommer alle de små ting efter. Ingen forsikring, lys, blinklys, måske bremser osv smiley også bliver den konfiskeret smiley

    Men så er det også en maule betjent smiley


  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #20   3. mar 2015 Okay tak smiley men nogen som kender stedet hvor man kan køre på pocketbiken? helst nær kbh/glostrup/herlev/rødovre

  • #21   3. mar 2015 Du må køre på en ikke-registreret på PRIVAT grund.
    Dvs. ALT som ikke er privat, må din maskine ikke være.

    Det er sådan set meget let smiley


  • #22   3. mar 2015 Som regel kan man få lov af en landmand, til at køre på et stykke af hans jord. Det har vi ofte haft held med her i Aabenraa egnen i Sønderjylland smiley

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #23   3. mar 2015 Ikke så meget når man er ved Rødovre smiley der er sku intet end næsten veje og så " volden. " eller er det også mig som ikke kender områderne smiley

  • #25   4. mar 2015 Min kører så også de 40 og har hjelm på og kører på volden smiley

  • #26   4. mar 2015 Det er lige meget om det er privat grund.

    Som der sår i færdselslovens § 2.

    AL vej, hvadenten den er offentlig eller privat, hvor der forekommer almindelig færdsel.

    Dvs området skal være afskærmet.

    kbh og storkbh er desværre meget meget fattige på steder at køre.
    Jeg har gode erfaringer med industriområder.. Bare tjek et kort og se om du er over 100m fra gamle mennesker med store ører smiley


  • #28   5. mar 2015 Når man har nået det man vil i livet og nu kun tænker på hvad man vil være fri for.
    Ukrudt. Dårligt vejr. At kunne høre en to takter.
    Alt sammen noget der er råd for smiley så man kan lulle sig selv i graven med de ting man har gode minder med.

    Men godt spørgsmål!
    Jeg skulle ikke tænke over hvad mit svar skulle være, men jeg har så tilfældigvis tænkt over lige netop dét, da min onkel på 58 helt ændrede personlighed sidste år.
    Det er jo logisk nok sådan set.., det er normalt bare ikke noget man har lyst til at snakke om smiley
    Derfor er det langt fra allemandsviden. Eller viden og viden... Det er sådan set bare en teori jo..
    Men for de fleste er det i grove træk det der sker.
    Udviklingspotentialet forsvinder, og så bliver man udviklingsfjendsk.
    Sådan helt sindsssygt i de flestes tilfælde smiley

    Mine egne bedsteforældre inklusive.
    I Danmark anno 2015 vil jeg sige gennemsnittet bliver gamle i alderen 55-60.


  • #29   5. mar 2015 jeg beklager formuleringen "gamle mennesker med store ører"
    Det gælder selvfølgelig alle der vil føle sig forstyrrede.

    Jeg bor selv tæt nok på albertslund motor center til at høre når de kører.
    Dvs vi er nogen 1000 mennesker i nogen boligblokke der kan høre det smiley
    og endnu tættere på ligger der en 50 huse ca.

    Men der skulle være nogen steder at køre på volden..
    De larmer bare pænt meget de pocketbikes.
    eventuelt eventuelt mågeparken.

    Men jeg ville selv foretrække at køre nede i industriområdet i stedet for..
    Evt tage en stak små kegler med og lave en fed bane på en parkeringsplads med god asfalt smiley


  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #43   5. mar 2015 Tak for hjælpen! er sku ligeglad smiley i må godt skrive! smiley

Kommentér på:
Bøde?

Annonce