{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæp til Halvmånen
  • #1   22. jan 2015 Mærke og model på scooter?

  • #2   22. jan 2015 Peugeot speedfight 2

  • #3   22. jan 2015 kan man sagtens uden special værktøj smiley

  • #4   22. jan 2015 så det er bare lige til at få den fjeder af?

  • #5   23. jan 2015 nu ved jeg ikke lige hvordan det ser ud på en speedfighter men mon ikke du kan bruge en skruetrækker til at trække fjederen tilbage og så tag den af..

  • #6   25. jan 2015 Det er nemmere, hvis man har en krog af en art, men ellers plejer man godt at kunne bruge en skruetrækker som det siges. smiley


  • #7   27. jan 2015 Så fik jeg pillet fjederen ud. det gik ret nemt efter jeg pillede låseringen af så kunne jeg skubbe den ud og af. Min halvmåne var smadret og har nu skiftet den. men det er ligesom om at den er lidt blød og ikke hopper hele vejen op på plads når jeg træder end på den.
    Men nu har den lidt svært ved at starte og når den starter og jeg gir lidt gas dør den og vil ikk rigtig starte igen smiley

    (Fjederen er sat rigtigt)


  • #8   27. jan 2015 Jeg har ikke oplevet at kickstarteren har været blød når der har været problemer med at hoppe op igen, men når jeg har oplevet det har det været følgende:

    - Enten sidder der skidt og snavs i systemet. Bevægelige dele skal renses og smøres og så glider det hele igen.
    - Ellers er der noget galt med tandhjulene. Husk at der sidder tænder på både halvmånen og den der dims der bevæger sig ud og tager fat i starterkransen. Har sku lige glemt, hvad den hedder. smiley

    Men anyway, når jeg har oplevet at det har været på grund af snavs har det oftest været som om den var "klistret" og stort set satte sig i den stilling man trådte den ned til. Når jeg har oplevet at der har været noget galt med tænderne har den til tider (ikke altid) enten knast eller sat sig fast. smiley


Kommentér på:
Hjæp til Halvmånen

Annonce