{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

dennis B
dennis B
Tilmeldt:
11. dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

2 Scootere til optagelser til TV2 ZULU nu på mandag den 15. dec. i gladsaxe {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens

Jeg søger til nogle aftenoptagelser af breakere til TV2 ZULU;

2 Scootere, Helst hvide eller anden lys farve.

De ska helst være lidt "street". Altså ikke en vespa eller lignende smiley

Har du lyst til at se din Scooter/knallert i tv og har du lyst til at lege med så skriv til mig smiley

--> Hvis du "kun" har 1 Scooter/knallert OG bor i nærheden af, eller i gladsaxe er det selvfølgelig også fint smiley <--

Jeg kan afhente med forsvarlig transport mandag aften og komme retur enten mandag nat eller tirsdag formiddag/middag.


Optagelserne foregår

NU PÅ MANDAG d. 15. DECEMBER 2014
I HØJE GLADSAXE
KL ca. 17:30 - 01:00


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 Scootere til optagelser til TV2 ZULU nu på mandag den 15. dec. i gladsaxe
  • #1   11. dec 2014 Har to jog R du godt må til lidt film men de står bare på jylland smiley Har en hvid og orange smiley

  • dennis B
    dennis B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   11. dec 2014 Jylland er nok liiiige langt nok at køre for dem. Men tak patrick smiley

  • #3   11. dec 2014 Iorden smiley

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #4   11. dec 2014 Jeg går ud fra at der ligges depositum ved lån af maskine ? Samt alt er dækket i henhold til evt skade ?

  • #5   11. dec 2014 Reject -- det kan man kun håbe smiley

  • dennis B
    dennis B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   11. dec 2014 Depositum nej. Jeg havde tænkt mig at finde en passende lejeaftale med vedkommende. Jeg lever af at finde rekvisitter - af enhver art. Jeg har ikke mulighed for at ligge fuld pris for ethvert produkt jeg låner. Men Jeg kan sørge for at begge parter ( udlåner og jeg ) er glade, tilfredse og trygge ved en evt. aftale.
    Jeg er selvstændig, og er naturligvis og lovmæssigt forsikret. Hvilket min producent og arbejdsgiver også er. Håber du har fået svar.


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #7   11. dec 2014 Dennis B,

    At der ikke kan ligges fuld pris er forståeligt, men jeg ville på ingen måde nogensinde låne et køretøj ud, uden der som det mindste blev lagt et fornuftigt depositum, og skrevet lejeaftale.

    Jeg lyder måske noget kritisk, men jeg ved også hvad ting koster. smiley



  • #8   11. dec 2014 Han har jo ikke sagt hvad de skal bruges til? smiley Hvis de bare skal stå i baggrunden af noget hvad kan så gå galt? smiley

  • dennis B
    dennis B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   11. dec 2014 Jeg ku måske godt ha uddybet en anelse;

    Scooterne ska bruges til at 2 drenge ankommer på dem på en parkeringsplads.
    Det tar ca en time at filme.
    De ska køre ca 20 m. slukke dem og stige af. dette ska gentages nogle gange.
    herefter skal scooterne bare stå i baggrunden hvor drengene danser jumpstyle, hører musik, fyrer heksehyl af, snakker i mobiltelefon etc.

    Det hele bliver klippet sammen til 3-4 "breakere". en breaker er et lille klip man bruger som fyld mellem programmer. denne er med temaet "Nytår"

    Spørg hvis du/I er i tvivl om mere smiley


  • dennis B
    dennis B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   11. dec 2014 De skal stadig filmes i tidsrummet ca 17:30 - 01:00 smiley

Kommentér på:
2 Scootere til optagelser til TV2 ZULU nu på mandag den 15. dec. i gladsaxe

Annonce