{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår går en bøde i retten?
  • #2   12. nov 2014 Betaler du ikke trækker de den igennem dit fradrag til sidst.

  • #4   12. nov 2014 Igen snakker Racer-Parts uden forstand.
    Da jeg var 13-14 år kendte min mor en dame som havde en søn, som havde beghivet sig ud i et kriminelt liv. Han har idag fået henstand for rigtig mange forhold (kan hverken tælles på hans fødder og hans hænder til sammen) og efter rigtig mange retsmøder og bøder, har han fået trukket mere i skat til lige netop dem post. Han har for over 100.000 kroner der skal betales tilbage, men som bliver trukket fra hver måned inden han får noget som helst udbetalt. Så istedet for de ca 40 procent, har han 6-8 procent mere om måneden han skal af med, inden der går penge ind på kontoen. At han så idag har tinitus (staves?) og halvdøv på det ene øre (han er ikke langt fra de 40 år) og derfor er førtidspensionist idag, er så en anden sag.
    Men får han bøder (som han lige har fået, på 4000 for og blive stoppet på sin knallert som kørte for hurtigt, uden hjelm på og uden forsikring) som han lige har fået på 4000 kr, ryger den bare oveni dem som han i forvejen har, så de også derinde bare bliver trukket hver måned. Før eller siden får folk jo en indkomst (kan de vel næppe klare sig uden alligevel) og så skal staten sku nok sørge for og få pengene ind på den ene eller anden måde.
    Men bestemt billigere bare og få betalt lortet hurtigst mulig.


  • #5   12. nov 2014 Jeg kan sagtens betale den, mangler ikke penge, men var bare nysgerrig, for 20 dage lyder som meget lidt? Går der ikke længere tid?

  • #9   12. nov 2014 Synes aldrig at jeg fik det svar jeg ledte efter...

  • #10   12. nov 2014 Hvorfor skulle din bøde gå i retten? Du får sq da bare rykkergebyr og til sidst trækker de den over skatten... De slæber dig sq ikke i retten nogen steder..

  • #11   12. nov 2014 Lækkert! Det var bare det! smiley

  • #12   12. nov 2014 Mange tak smiley

  • #13   12. nov 2014 Der er ingen rykkergebyrer på bøder.
    Kun afgifter og regninger. Politiet giver ikke rykkere.

    Hvis du ikke betaler den til 20 dage så kommer der en mere med en 10 dgea frist

    Ved godt der står du bliver indkaldt til retten h is ikke du betaler inden 20 dage.

    Men det er en tom trussel.
    De truer alle på den måde.
    Det er meget typisk for etaten at lyve!


  • #15   13. nov 2014 Thomas

    Jeg kender til manden, du gør ikke. Færdig slut. Og ja, han er mere eller mindre døv på det ene øre og har tinitus på sit andet øre, og er sluppet for rigtig mange forholde, og skyder idag den danske stat et 6 cifret beløb, som de får ind ved og have forhøjet hans skatteprocent smiley


  • #16   13. nov 2014 skylder*

Kommentér på:
Hvornår går en bøde i retten?

Annonce