{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SNYDT HJÆLP
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #1   25. okt 2014 Melder personen til politiet for bedrageri.

  • #2   25. okt 2014 Husk og gem billeder af udstødningen vedkomne sendte af den, så du har dokumentation for at det var ik hvad du fik/købte.

  • #4   25. okt 2014 call 911.

  • #5   25. okt 2014 Ja meld personen til politiet. Der er ikke så meget andet at gøre.

  • #6   25. okt 2014 politiet er ligeglade. Har stået i samme situation. Endte med at de skrev(til trods for masser af dokumentation), at det ikke kunne bevises at han havde snydt mig og at jeg måtte køre et civilt søgsmål :-/...men meld ham under alle omstændigheder. Kan være du er heldigere.

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #7   26. okt 2014 Jeg har så haft den modsatte oplevelse med politiet.

    Blev snydt for 220 kr, ja sølle 220 kr, og det sidste jeg hørte fra politiet var personen skulle i retten, tiltalt for bedrageri.



  • #8   26. okt 2014 Reject. At han skal i retten, er ikke ens betydning med at du får dine penge tilbage. Ofte er dem som snyder, nogen som ikke har penge. Men bliver han dømt i retten, så skal man i de fleste tilfælde, selv hive personen i fogedretten, for at få pengene ud af dem.

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #9   26. okt 2014 Nomack, Jeg kunne ikke være mere ligeglad med de penge, jeg er blot overrasket over sagen blev taget seriøst.

    Som en klog mand engang sagde, man kan ikke plukke håret af en skaldet, hvis man synker så dybt at man er nødt til at svindle for 220 kr, så er man virkeligt ude at skide.


  • #10   26. okt 2014 Reject. Jeg sagtens følge dig. Jeg blev selv snydt for omkring 1000kr på et tidspunkt og meldte personen til politiet og det endte med at han blev kendt skyldig og fik en fængselsstraf. Pengene var jeg ligeglad med, han skulle bare ikke gå ustraffet fra at have snydt og tro han kunne gøre det igen, uden at blive straffet for det.

    Men i den sag, skulle jeg selv lave sagsanlæg mod personen igennem fogedretten, hvis jeg ville ha nogen chance for at se mine penge igen. Men gad ikke til at gå så meget igennem for 1000kr. Men ville bare frem til at hvis han ville se hans penge igen, så ville det kræve privat sagsanlæg mod personen, efter at personen var blevet dømt.


  • #12   26. okt 2014 Jeg fik hærget en bil med graffti sidste år. De lokale siger at forbryderne er fanget, men jeg har INTET hørt fra politiet...synes det er sært.

  • #14   26. okt 2014 Tændrør, så du stoler ikke på dig selv? smiley

  • #15   26. okt 2014 Jeg kan ikke finde hans nr på krak. Har stadig reg nr konto nr. Og billeder af det hele.

  • #16   26. okt 2014 Men du har en adresse på ham eller?

    Jeg tror sgu jeg havde prøvet en politanmeldelse uanset hvad.


  • #17   26. okt 2014 reMange gange gør folk sku heller ikke rigtig noget for og sikre dem selv.
    Jeg har selv solgt en masse ting via nettet, fra en hjelm, en iphone 4s 16gb, scooterdele osv...

    Mange gange spørger de bare om kontooplysninger, og samtidig giver de adressen man skal sende til. Jeg ville personligt ALDRIG selv overføre penge til en, og er også derfor at jeg kun handler face to face når jeg nu engang skal købe noget. Jeg kunne have snydt et utal af mennesker, da de ikke selv sikrede sig ved og spørge efter privat oplysninger som adresse, navn osv... men udelukkende kun spurgt efter kontooplysninger som de kunne overføre til.


  • #20   27. okt 2014 Masser af nyt!!!!! Efter jeg skrev til ham jeg ville politi andmelde ham vågnede han op og svarde samme dag! Han siger han har sendt i tirsdags i sidste uge, men har dsv hverken kvittering eller tracking nr. Og jeg har intet modtaget. Han siger ring til post danmark.. De kan ikke hjælpe mig uden en kvitering eller tracking nr siger de. Hvad skal jeg gøre????

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #21   27. okt 2014 Meld ham for bedrageri, det lyder som gutten blot forsøger at trække tiden.

  • #22   27. okt 2014 Han skulle vel aldrig hedde Mikkel?

Kommentér på:
SNYDT HJÆLP

Annonce