{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Flugthistorier {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Sidder en tidlig morgen og keder mig efter jeg sov alt for tidligt i går og vil høre nogen spændende historier med jeres møder med politiet.

Jeg har selv stukket af fra politiet da jeg var 13 på cykel med en kammerat for at køre uden lys. Vi så panserne vende om efter os og kørte igennem smalle stier og det var faktisk nemt og lidt kedeligt. Har heldigvis ikke rendt ind i politiet med min knallert som render 80.

Hvad er jeres historier og blev i taget og hvordan? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flugthistorier
  • #1   27. sep 2014 En historie fra før scooterens tid:
    Det var i 1983. Mig og en kammarat skal en tur fra Laurbjerg (15 km syd for Randers) til Langå. Der går en sti langs Lilleåen, som vi altid har brugt.
    Vi kører på hver vores Yamaha 4 gear. Min kører ca. 100 km/t, og min kammarats kører omkring 70. Lige før vi skal dreje på stien, kommer der en politibil fra Langå siden. Det gør at vi ikke kan komme ind på stien, så vi fortsætter op ad bakken mod Langå.
    Politibilen bremser med hvinende dæk (det hører vi tydeligt) og vender om og sætter efter os. Ca. 150 oppe ad vejen, kan man køre til højre ind i en skov. Det når jeg, fordi min knallert er hurtigere end min kammarats.
    Jeg hører igen hvinende dæk, da politiet bremser ind foran min kammarat. Jeg kører videre ind i skoven på nogle smalle stier, mens mit hjerte banker helt vildt.
    Min kammarat nåede det desværre ikke smiley
    Jeg husker det lige så tydeligt, selvom det er nogen år siden smiley


  • #2   27. sep 2014 Godt nok ikke på knallert/scooter men var da 16 på det tidspunkt

    På vej ud til en kammerat på min 125ccm yamaha crosser
    Køre på landevejen ~80-90kmt da jeg bagved pludselig høre den klammeste lyd ..Lyden af sirenen på deres BMW motorcykel

    ~100m længere fremme kommer en lille markvej af til højre
    Ind af den ned til mosen og rundt om den også ellers 5-6km tværs over marker for at komme hjem
    Smider crosseren i værkstedet og stjæler søsters puch maxi (110% lovlig)
    Får skiftet jakke også eller afsted ud mod kammeraten igen

    Når ikke ret langt før der kommer en møj beskidt MC imod mig .. Han havde vist være helt nede i mosen i håbet om at få mig


  • #3   27. sep 2014 Endnu en tråd haha smiley

    Her for omkring en månedes tid siden kørte mig og en kammerat rundt på vores senda'er kl 23 ca. Vi kommer til en rundkørsel hvor jeg kan se at der kommer en bil hen mod rundkørslen ca. 150 meter væk, lygterne på bilen lignede xenon lygter, så jeg tog ingen chancer og kørte hurtigt over rundkørslen og om bag en tank hvor vi slukker maskinerne.
    Så stiger jeg af min senda for at fortælle at det muligvis kunne være en politibil - Og i det jeg gør det kommer bilen ind på tanken og køre om bag ved hvor vi holder. Jeg fryser fuldstændig fordi hvis jeg blev taget igen ville de også tage min maskine med, men så satte adrenelinen ind og jeg hoppet op på maskinen og trådt den igang på kickstart (fuldstændig panik). Og så sætter jeg den i 1. og BLÆSER forbi ham inden han nåede at gå ud af bilen smiley
    Han gad ikke engang eftersætte mig, dog blev han og snakkede med min kammerat haha smiley


  • Nordjyden
    Nordjyden Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 29
    #4   27. sep 2014 Harald spurgte han ikke din kammerat om dit navn så :o?


  • #5   27. sep 2014 Nej, han ville faktisk bare høre hvad vi lavede smiley
    Og så bad han også min ven om at sige til mig at det jeg lavede var for dumt smiley smiley


  • Nordjyden
    Nordjyden Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 29
    #6   27. sep 2014 Det var da billigt sluppet der var i heldige! smiley

Kommentér på:
Flugthistorier

Annonce