{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil kørekort
  • #1   18. sep 2014 Du skulle have tilmeldt dig for 3 måneder siden, så kunne du have haft det til din fødselsdag. Jeg tog det på 2 måneder men det afhænger meget af om du består køreprøven og teoriprøven på 1. forsøg og hvor hurtigt din kørelærer erklærer dig klar til komme til teoriprøve og køreprøve. Regn med 3 måneder smiley

  • #2   18. sep 2014 Det var en fødselsdags gave fra mine forældre havde ikke råd selv smiley og fuck! 2-3 mrd!

  • #3   18. sep 2014 altså det tog mig 1 måned for kørekort, dog for 4 år siden men tog mc kort i år, det tog 3 uger kun,

  • #4   18. sep 2014 Nåh okay smiley

  • #5   18. sep 2014 Asmussen: Selvfølgelig, hvis man er til teori 5 dage om ugen og man bare flyver i gennem det, så er det muligt men der er 3 ugers ventetid bare til køreprøve og 1 uge til teoriprøve (det er fakta jeg ved, da jeg er familievenner med min kørelærer) Har godt nok aldrig hørt om nogen på 1 måned men det er vel nok muligt hvis kørelæren melder dig til køreprøve med det samme. Jeg har kørt bil siden jeg var 8 og jeg bestod teoriprøve og køreprøve på 1.forsøg samt fik af vide af kørelæren at jeg var bedre end dem han sendte op til køreprøve, allerede ved 1 køretime. Det tog alligevel 2 måneder for mig smiley
    Man SKAL jo i gennem 15 timers kørsel, mørkekørsel, kravlegaard, glatbane, ukendt timer teori, teoriprøve og til sidst køreprøve så det kommer vel an på om du er til teori og ude at kører 5-7 gange om ugen eller ligesom mig, 2-3 gange om ugen smiley


  • #7   18. sep 2014 Nørregård, hvorfor må man ikke køre med trailer?

  • #8   18. sep 2014 Du må godt køre med trailer??

  • #9   18. sep 2014 du skal have 20 køretimer herfra 4 på bane som min før du kan få køreprøven .. Om du kan nøjes med de 20 timer ved ingen .... Modsat kan du ikke køre efter de 20 timer så burde du ikk få et kørekort ....

    Hvor hurtig det kan gøres er lidt op til kørelære menhvis alt glider kan det tages på en mdr. ca


  • #10   18. sep 2014 kender en som var i gang i 9 måneder ......
    - Man må godt kører med trailer så længe traileren ikke vejer mere end 750 kg og den samlede vægt for bil og trailer (gods) ikke overstiger 3500 kg
    - Du kan nok godt tage det på en måned, det vil jeg slet ikke udelukke men sats på en 2-3 måneder, så bliver du ikke skuffet smiley


  • #11   18. sep 2014 Vi havde en på holdet der var på manøvrebanen for 5. gang og kunne stadig ikke køre

    Selv havde jeg manøvrebanen + 3 timers kørsel (Lige inden de ny regler) så var kørekortet i hus .. Tog alm. bil + taxi kort på 1½mdr


  • #12   18. sep 2014 Skal være ærlig og indrømme at jeg ikke ved hvad forskellen er på de gamle regler og de nye da jeg fik kortet for en måned siden men der er virkelig nogen som ikke kan finde ud af det... Nu er jeg gået i gang med stort trailerkørekort (y)

  • #13   18. sep 2014 Førhen var der ikke regler for antal køretimer .... Det var manøvrebane også kørsel til kørelære mente at man var klar .. Nogen skulle bruge 5 timer andre 50 timer

  • #14   18. sep 2014 Ja okay

Kommentér på:
Bil kørekort

Annonce