{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

En sonic du da må eje {{forumTopicSubject}}

Husker og have fået flere henvendelser fra folk, som ønskede og købe den sonic som jeg ikke længere ejer.
Som altid søger jeg på den blå avis, og faldt så over denne her.
Kan se at den står rimelig originalt (original varmeskjold + skjolde), og den er da helt sikkert et fund til pengene, når den samtidig var billigere end hvad jeg solgte min egen for smiley

http://www.dba.dk/aprilla-sonic-hej-jeg-har/id-1010259799/

Hvor ofte falder i selv over lignende maskiner som står i en pæn og original stand? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sonic du da må eje
  • #1   16. sep 2014 Ikke særlig tit, bortset fra den hot jeg har nu var okay billig smiley

  • #2   16. sep 2014 Var den billigere end min egen som jeg lige har tjent 1700 kr på ved og sælge til 2200 kr?

    profilbillede
  • #3   16. sep 2014 Den ser da fin ud. Farmor har også en magen til i grøn. Helt original. Desværre bare ikke jubilæum model med løven

  • #4   16. sep 2014 Lyder som et godt køb, min var dog ikke så billig smiley

  • #5   17. sep 2014 Jeg gav 3000 for den under min profil. Dog også en kun 2 ejers, hvor den ikke havde kørt så langt (under 1000 km mens nummer 2 ejer havde haft den, på ca 8-10 år) og med originale papirer osv... på den, samt slutseddel fra første ejer g til ham jeg købte den af. Jeg gav 3000, uden at den kunne starte eller noget som helst. Vidste ikke hvad der virkede da batteri heller ikke længere virkede, så kunne kun formode hvad der virkede, inden jeg gav sælger 3000 kr. Så skulle der ny benzinhane, ny ventil i baghjulet (var med slange i, så den skulle hives ud først = 100 kr + til en ventil) og nyt speedometerkabel og lidt småting. Så alt ialt kom jeg op på ca samme pris som den den er annonceret til. Om min så var pænere end den der er linket til (grundet farven, en anden og pænere grill som jeg havde i min, grundet blå fælge osv...) er jo så bare en smagssag. Jeg synes dog bestemt intet negativt om den som der er linket til, og kunne da helt sikkert finde på og byde 3000, hvis den kun stod 30-45 min fra mig af i bil.

Kommentér på:
En sonic du da må eje

Annonce