{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Forstyrrende folk på gåstien.. {{forumTopicSubject}}

Er det "smart" at gå ud på cykel stien og spærre, når der kommer en pige på knallert? eller oplever i (fyre) det samme.. ???

Jeg oplever tit, gerne en gruppe unge fyre, række ud med benet, eller lignende, for at JEG så skal rykke mig når jeg kommer kørende..

Hvorfor kan man ikke opføre sig ordenligt?
Jeg var virkelig tæt på at køre en ned forleden, efter at han hoppede ud på cykelstien.

Jeg forstår ikke adfærden. Det er langt fra, at komme med smarte bemærkninger hvis der kommer en pæn pige gående, og så til at bringe både sig selv, og kørende i fare!
HVIS det overhovedet handler om at spille sej ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstyrrende folk på gåstien..
  • #1   29. aug 2014 og overskriften skulle selvfølgelig lyde "forstyrrende mennesker på CYKELSTIEN"***

  • #2   29. aug 2014 Ja jeg tror bare de vil have opmærksomhed.

    Sæt en larmepotte på og giv den noget gas når du nærmer dig, så ska folk nok flytte sig lidt mere.

    Eller lad være med og lade håret hænge og flagre så drengenes hjernehalvdele bytter plads smiley


  • #4   29. aug 2014 Max
    Jeg hader at sætte mit hår, men hvis det kan hjælpe på, at jeg ikke skal frygte at en eller anden idiot træder ud foran, så det jo fint.

    Jeg er altid meget obs på trafikken, hvis jeg ser en hund og ejer fremme, ell... Jeg sænker farten ned på de 20-25 ..
    men det er jo ren provokation det andet..


  • #5   29. aug 2014 Det er bare at give fuldgas, så skal de nok flytte sig

  • #7   29. aug 2014 Dr Big ååååh kunne da godt være at der var nogle der havde et godt øje til dig alligevel .. !

    jamen så må jeg vel bekæmpe provokation med provokation.


  • #8   29. aug 2014 Har oplevet det samme! nu er jeg begyndt at køre lige mod dem! og sjovt nok fjerner de sig smiley

  • #9   29. aug 2014 jeg er da glad for , at det er ikke ligger et eller andet "arrrh se en pige på en knallert haha"- over det ..
    det prøver jeg næste gang smiley


  • #10   29. aug 2014 Når jeg er ude og lufte vilddyret så flytter folk sig friviligt, gerne små 20m før jeg kommer forbi, har flere gange oplevet at de næsten hopper ind i den nærmeste have

    Måske er det fordi jeg køre med åbenfilter fra en mc ? Så den siger jo noget smiley


  • #11   29. aug 2014 En jeg mødte tog hjelm på først og så jakke

    Så blev hendes hår inde under jakken.
    Det var nu fordi hun kørte trackday, ikke for at skjule hendes køn smiley

    Jeg har kun 1 gang kørt ind i en fodgænger.
    Det var med 5-10 kmt (efter halvhård nedbremsning)
    Var så bare en dreng på 10 år ca der gik i sine egne tanker og pludselig ville over på den anden side af cykelstien.
    Men der var jeg på vej over, så han stivnede bare, tog fra med hændere og tumlede bagover

    Kom rundt om et hjørne idag og gik på baghjul, så var der to rigtig hårde typer
    drenge mega langt væk (20-30 meter) der byttede plads på cykelstien smiley de ville begge to ind til siden og gå bag hinanden smiley

    Men bremsede ned og nikkede til dem så de lige slappede af smiley
    Så fik de lige placeret sig lidt bedre så vi bedre ku være der:)

    Sjovt som folk reagerer nogen gange på lyden af en omdrjningsvillig totakter bag dem smiley


    Men lyder den ikke så vild, er det en scooterlady smiley
    Og er fodgængerne teenagerdrenge så bytte hjernehalvdelene som sagt nogen gange plads smiley


  • #12   29. aug 2014 Min knallert kan kører de 70, så jeg håber at det virker .. Og så må jeg gemme mit hår smiley

  • #14   29. aug 2014 Bare sæt en larmepotte på og lad vær med at sænke farten hvis sådan nogle fjolser går ud på cykelstien brug også hornet så har folk det med at flytte sig smiley
    Nu har jeg godt nok aldrig prøvet det men gad vide om udsendet på min knallert virker afskrækende da sådan en Rieju er pæn stor smiley


  • #15   30. aug 2014 Jeg køre maxi (jaja grin bare) men den flytter folk sig fra, meget hurtigt og meget langt væk (køre for det meste på vejen vis jeg kan komme til det, da den render lidt mere end 30)

  • #16   30. aug 2014 hornet i bund og begynd så at slængre fra side til side så signaler du at du er ligeglad med at ramme dem sådan nogle idioter

  • #18   30. aug 2014 ja giv den Jesus og tro på gas smiley

Kommentér på:
Forstyrrende folk på gåstien..

Annonce