{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

Svært ved og starte {{forumTopicSubject}}

Eller nej, den starter efter og have trådt 2-3 gange. Problemet ligger i at når man giver gas så går den ud. Når man har gjort det en del gange så kan man på et tidspunkt lege lidt med gassen og pludselig er den kommet igang og man kan køre.

Hvad plejer problemet typisk og være i sådan et tilfælde? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært ved og starte
  • #1   10. jul 2014 Vil tro der er noget der enten er indstillet forkert, eller også er det chokeren der ikke helt fungere så godt.

  • #2   10. jul 2014 Jeg har før haft problem med chokeren på en hot 50 som jeg hentede i Albertslund. Der hev jeg stikket fra hinanden og så startede den hver gang. Den kunne dog SLET IKKE køre når den kom igang, da den blev ved med og gå ud. Denne her kan jo ende med og køre til sidst, når man er blevet ved nogle gange smiley



  • #3   10. jul 2014 Og en standard PGO New Ligero som er indstillet forkert, når alt i karburatoren er standard, og luftskruen er skruet helt ind, og så halvanden gang ud? Det ville være sært smiley

  • #4   10. jul 2014 så kan det jo skyldes skidt eller en lille utæthed

  • #5   10. jul 2014 Skidt? Utæthed? Nej, det kan det så ikke. På grund af en tumpe til tidligere ejer har dysen ikke været spændt i karburatoren, hvilket har resulteret i at jeg først fandt ud af det ved og kigge i den, IGÅR. Det har intet ændret mht. om den er svær og starte eller ej. Nu har jeg hevet chokeren fra og afventer om der skulle blive problemer med og starte den. Der har intet været de 4-5 gange i løbet af dagen, men måske fordi at der ikke går mere end 1-2 timer og så forsøger jeg og starte den, hvor den så flyver igang. Tester i morgen om det skulle have haft en virkning.

  • #6   10. jul 2014 Hvordan fanden kan det ikke være det? Tror du ikke bare det er fordi du så ikke har styr på hvad du laver?

Kommentér på:
Svært ved og starte

Annonce