{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Stoppet, Tvivl med bøde osv. {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg var så uheldig at blive stoppet idag på min skole sammen med 2 kammerater,
Jeg fik at vide af betjenten at jeg ville få en bøde for ulovligt udstødning og for ikke at være gammel nok, de har ikke rullet den eller på andre måder startet den.
Jeg fik en Konfiskationserklæring hvor der står jeg har overtrådt pargraf 67 i færdselsloven, og der står at jeg har været i besiddelse af 1 påmonteret ulovligt udstødning,
Der står intet omkring ikke at være gammel nok, jeg har ingen rigtig bøde modtaget og har ikke fået afvide hvad min bøde ligger på, kan/må de godt give mig en bøde for kortet bag efter eller må de ikke det? de sagde næste gang jeg kørte på en konstruktivt ændret knallert ville den blive taget, hvad med mit kørerkort? de har intet nævnt om det, og intet skrevet om farten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppet, Tvivl med bøde osv.
  • #1   9. maj 2014 og der står med småt: Som tilhører mig. jeg giver mit sammenstykke til udenretlig konfiskation af nævnte effekter og er gjort bekendt med, at der senere kan blive rejst tiltale med påstand om straf.

  • #2   9. maj 2014 Skrev du under på noget?
    Skift udstødningen og gør den lovlig igen.
    Panseren har vel ingen vidner på hverken din fart eller hvilken udstødning der sad på.
    Ender du i retten, så vedkender du bare at ha kørt den, men du vedholder at den var lovlig.
    Han har jo ikke taget din udstødning vel?
    Så har han hverken rullefelt eller den egentlige tundel som bevis.

    Du har en chance for at vinde sagen.
    Panseren har ikke fulgt de retningslinjer som han bør, det er jeg ret sikker på.


  • #3   9. maj 2014 Han tog mit udstødning, det var en orginalt, men uden blind og katalysatorrør, men jo skrev under på en konfiskationserklæring for at have på "monteret ulovligt udstødning på stelnummer ZAPCXXXXXXXXX..." Men det var det, der står intet om kort, og intet om fart, og han har ikke målt det på nogen måde overhovedet smiley

  • #4   9. maj 2014 Dengang jeg blev stoppet på ulovlig knallert fik jeg ingen papirer på stedet, blot en bøde afsendt smiley

  • #5   9. maj 2014 Der er intet at komme efter så.
    Vent på bøden og få den nedsat, hvis du tjener mindre end 9000 før skat om måneden.
    Betal bøden.


  • #6   9. maj 2014 Det var satans! men hvad med en betingen frakendelse? han nævnte intet med det eller at det ville gå ud over mit kørerkort næste gang, og min far som talte i telefon med dem spurgte hvad hvis jeg så gjorde det igen, og så sagde de bare at så tog de scooteren, det var det
    Betyder det at han bare har glemt at sige det, eller at jeg ikke får det udsat næste gang, altså kortet til bil


Kommentér på:
Stoppet, Tvivl med bøde osv.

Annonce