{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Forbandet politi. {{forumTopicSubject}}

Når man kører på en ''usynlig'' ulovlig scooter (med pillet skive) så skal de altid være efter en.

Når man så vil ud og drøne rundt i bilen og møder dem flere gange, så vil de ikke engang snakke med en..

Nå, hjem og stille bilen og ud på Aragon'en.
Møder så selv samme patruljevogn i den nærmest rundkørsel, og der ser det heller ikke ud til at de har nogen interesse i og snakke med mig. Nånå, jeg kører rundt, ned igennem byen og møder dem så ved vores 7Eleven, hvor de triller med 15-20 kmt (det ligner lidt på afstand at de holder stille) og tænker ''Såå stopper de mig endelig''

Men nej, det gør de ikke.
Drejer så ned til venstre af vejen lige efter 7Eleven, tager nogle små veje og stier (må man ikke på en 45er, men pyt) og slukker lyset på de små stier, og så kører jeg et sted hen hvor jeg formoder at de er, og rigtigt nok så kommer de trillende for enden af en vej jeg kører hen mod, fra venstre mod højre. De laver ikke andet end og køre 20-25 kmt stille forbi mig mens de glor på mig. Nå, jeg vælger og dreje til højre, samme retning som de kører. Lader være med og blinke til højre, for og se om det skulle ''provokere'' dem, uden held. Kan så se at i lyskrydset 200 meter henne, at der er rødt, så jeg drøner mod lyskrydset og vil dreje til højre i lyskrydset, hvor de så vælger og køre ligeud, da jeg kommer op mod krydset kan jeg se at det bliver grønt når jeg nærmer mig, så jeg vælger og tage svinget til højre med 30-40 kmt.. Lige inden vi fik grønt, var der en rød kassevogn som lige kom af den vej jeg kørte, og skyndte sig overfor gult, og den vil politiet hellere snakke med, selvfølgelig.


Hvorfor pokker vil politiet aldrig tale med en når man langt om længe kører lovlig, når de altid vil bringe en til standsning når man kører ulovligt, uden og køre rådent og uden og køre for hurtigt?

Uanset hvad jeg gør, hvornår jeg gør det, om jeg kører ind på en rasteplads hvor de holder med skat osv.. og holder razzia, så vil de aldrig bringe mig til standsning.

Hvad gør i (udover og køre ulovligt) når i vil have politiet til og bringe jer til standsning? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbandet politi.
Kommentér på:
Forbandet politi.

Annonce