{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer der træner
  • #2   22. mar 2013 www.bodybuilding.dk eller com der er somregl nogle gode nogen smiley

  • #3   22. mar 2013 En liter kakao lige efter! smiley

  • #4   22. mar 2013 Fisk og ris før træning, og så nogle proteiner efter! smiley

  • #5   22. mar 2013 tun og pasta er rigtigt godt til frokost, og en masse proteiner efter du har trænet smiley

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #6   22. mar 2013 Uffe Bøttcher: Hvorfor skulle han drikke kakao? det er bare en umådelig dårlig undskyldning folk bruger for at få stillet den søde tand, og en udbredt misforståelse omkring window of opportunity.. Desunden er window of opportunity stærkt overvurderet....

    Jacob C: Hvis du spiser fornuftigt, kommer det ikke til at gøre nogen forskel om du liiiige spiser 34,21g protein og 2,13g*kropsvægt simple kulhydrater efter træning, eller hvad du nu ellers kan ståve op af mærkelige råd fra brosceince fyldte diskopumpere fra den lokale fitnessworld.

    Få et fornuftigt og solidt måltid umiddelbart før og efter træning, så er den ged barberet.


  • #7   22. mar 2013 min chef spiste en tun i vand inden han gik i seng vær dag da han trænede

  • #8   22. mar 2013 Haha Jesper smiley

  • #9   22. mar 2013 det er sku rigitg

  • #10   22. mar 2013 Hvilken positiv effekt ville det give?

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #11   22. mar 2013 Det ville give protein, men over tid også en helvedes stor ophobning af tungmetaller i kroppen.

  • #12   22. mar 2013 Ja, men hvad skal en dåse tun gøre inden man ligger sig ned og sover?

  • #13   22. mar 2013 Hvad kunne et fornuftigt og solidt måltid bestå af? smiley
    Helst noget uden fisk:-)


  • #14   22. mar 2013 Bøf, brune ris og brocolli !! smiley

  • #15   22. mar 2013 Evt. Søg på "Kris Gethin" kostplan, den er dyr men den virker!

  • #16   22. mar 2013 bacon!!!

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #17   22. mar 2013 Gør dig selv en kæmpe tjeneste og sæt dig lidt ind i tingene smiley
    http://www.bodybuilding.dk/artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-.html 5 minutters læsning og du er langt tættere på dine mål.




  • #18   22. mar 2013 Husk du max kan optage 2g protein pr kg kropsvægt om dagen. Samt du max kan optage 30g protein pr 3 time

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #19   22. mar 2013 Patrick: Stop med at give råd når du ikke ved hvad du snakker om.
    Den "normale" anbefaling lyder på ca. 2gram protein pr kg kropsvægt om dagen, hvis man har muskelopbygning for øje, men det betyder ikke at man ikke kan OPTAGE mere end det.
    Og den med 30g protein pr tredje time må du sgu længere ud på landet med... Hvor får du din viden fra? Alun.dk og"ude og hjemme"? smiley haha


  • #20   22. mar 2013 3 pakker svinefedt med løg

  • #21   22. mar 2013 Nej det får jeg fra en gammel bodybuilder. Der har haft eget trænings center i århus. Samt han var den første der kunne løfte 3 gange sin egen vægt. Men tag du bare mere protein. Det kun spild af penge. Og heldigvis ikke min pung det går ud over. Oven i det har jeg selv trænet i 7 år, samt været til en del stævner. Men ja jeg har da læst det hele i ude og hjemme. Den eneste måde man kan optage mere ved, er at tage insulin ved siden af. Da det "sletter" dine begrænsninger. Men igen, er jo også bare en gammel mand der har læst i konens ude og hjemme smiley tænk før du taler/skriver knægt. Du aner ikke hvem der er på den anden side smiley

  • #22   22. mar 2013 Så jeg skal have 122 g protein når jeg vejer 61 smiley

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #23   22. mar 2013 patrick: "en gammel bodybuilder" fedt! smiley Måske skulle du prøve at tage ved lære af videnskabelige beviser i stedet for. Bare fordi gode gamle Arnold sagde at man kunne udvide brystkassen ved pullovers betyder det ikke at det er sandt. smiley
    Må man spørge hvad han kunne han løfte 3 gange sin egen vægt i?

    Jacon C: ja så er du dækket fint ind. smiley


  • #24   22. mar 2013 Jeg spiste altid rugbrød med roastbeef og ristede løg efter træning. Godt nok er det ikke den strammeste kostplan, når der skal smør og remulade til, men det smager helvedes godt. Jeg tog 20 kg muskler på på 4-5 måneder dengang, men det forsvandt så igen på 6 måneder uden træning igen. smiley

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #25   22. mar 2013 patrick: Du er godt nok også naiv hvis du tror på alt hvad gamle bodybuildere siger smiley og fordi du har trænet i 7 år får dit postulat ikke mere validitet.

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #26   22. mar 2013 Baddi: Det lyder sgu da rimelig okay at gaine 20kg lean muskelmasse på 4-5 måneder smiley den kostplan må jeg sgu prøve en gang smiley

    http://i332.photobucket.com/albums/m351/kidkenobi_2008/fry-can-t-tell-meme-generator-not-sure-if-sarcasm-or-serious-e14739.jpg


  • #27   22. mar 2013 Det kunne han i bænkpress. Og kald mig bare naiv. Men han er stadig den eneste jeg har set der var så markeret på ryggen, at han havde 6 pack. Vil skide videnskablige beviser et stykke. Når det andet virker i praksis!

  • #28   22. mar 2013 Han vandt også kun konkurrencer i usa samt er personlig træner for flere der ovre. Fordi han ikke har ret

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #29   22. mar 2013 hvordan kan man være så markeret på ryggen at man har 6-pack? smiley
    må vi få et navn på denne superhelt smiley


  • #30   22. mar 2013 Super helt har jeg ALDRIG kaldet ham. Og dit eksempel med Arnold var lidt skod, for han bliver da stadig snakket om pga hans symetri. Men navnet på manden er preben eriksen.

  • #31   22. mar 2013 Og det kan du ved at træne markering, så finder du ud af hvilke former dine ryg muskler er. Jeg gider ikke sidde her inde og skulle argumentere for det her. Har jeg gjort så mange gange. Men tror du ikke på mig. Så find ham på facebook og få ham til at vise billedet

  • #32   22. mar 2013 DGF, jeg er så også en af de fyre der er super spinkel naturligt, men altid har været i god form, så da jeg begyndte at træne fast hver anden dag med min kammerat dengang i en time af gangen + løbetur gik det stærkt. smiley
    Så var det ellers bare at spise noget sundt med det samme efter træning og så ellers altid spise meget frugt og grønt i løbet af dagen og slutte af med et stort aftensmåltid fra mors køkken, så man holder forbrændingen oppe og samtidig får alt det man har brug for for at vokse. smiley


  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #33   22. mar 2013 Patrick: Nu må du sgu stoppe... "træne markering" wtf?
    Hvad fejler eksemplet med Arnold? Jeg har aldrig sagt han ikke er symetrisk og hvad fanden har det egentlig at gøre med mit eksempel?

    Desuden kender google ikke til nogen Preben Eriksen.

    Fint du ikke gider argumentere for det, så slipper vi da for at du lukker mere lort ud.

    Baddi: Okay, men du har ikke gainet 20kg muskelmasse på hverken 4 eller 5 måneder smiley men lad nu det ligge, fedt at du har opnået nogle resultater med din træning smiley


  • #34   22. mar 2013 Hold nu kæft med dit google pis altså. Alt findes ikke på google. Og havde du ikke været sådan en egoistisk nar der ikke vil høre og nedgør folk. Så skulle jeg nok ligge billeder op. Du ved til syneladende alt. Så vil slet ikke bruge min tid på dig. Skrev hvis også du skulle finde ham på facebook.

    Men når nu du ved så meget. Så lad os da se det har virket på dig. Billeder tak


  • #35   22. mar 2013 Ja jeg valgte at finde et billed af ham alligevel. Du ved facebook som jeg sagde. Der ligger ingen af hans ryg. Men her er manden. Da han vejede mest var han oppe på 75kg. Men han er op kun 1.62m høj

    profilbillede
  • #36   22. mar 2013 Undskylder volume bjælken. Første gang jeg har taget et screen shot

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #37   22. mar 2013 Is på.
    Hvis han har løftet til konkurrencer i usa må han jo også være registreret i et forbund eller lignende, andet ville være mærkeligt.
    Egoistisk synes jeg ikke at jeg er, jeg har lige svaret på trådstarters spørgsmål og hjulpet ham med ikke at lytte til uvidende folk, det er ikke hvad jeg forbinder med at være egoistisk.

    Hvordan skulle jeg finde ham på facebook? han er jo ikke den eneste i verden der hedder Preben Eriksen...

    Jeg har ikke sagt at noget har virket på mig? du snakke i vildelse...


  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #38   22. mar 2013 Ja han er flot.

  • #39   22. mar 2013 kunne i stoppe med at skændes og så svarer mig på hvad der ville være et godt og solidt måltid med mange proteiner som jeg kunne spise før og efter træning.? smiley

  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #40   22. mar 2013 Den glimrende artikel jeg sendte til dig? smiley


  • #41   22. mar 2013 Læs mine indlæg. HAR været til konkurrencer i usa, ER personlig træner. Søg preben eriksen svendborg. på hans profil billed står han med 2 børn i armene i et bade land. Jeg kom da også bare med det jeg ved virker, gjorde jeg ikke? Straks skrev du jeg var u viden og hvad ved jeg. Du ved jo tilsyneladende alt, men har ikke oplevet det i praksis, sådan man, så du klog på emnet. luk nu dit ude og hjemme og prøv det i praksis inden du snakker om noget du egentlig ikke har prøvet det.

    Til trådstarter. Jeg vil hellere end gerne rådgive dig. Og kan lære dig at sammen sætte din mad efter de kalorier du skal have på en dag. Lære dig hvad du må spise og ikke må spise, men har bare også meget at gøre med din kropsbygning. Så den skal jeg se først. Hvis du forstår. Skriv en pb hvis du ønsker jeg hjælper dig


  • dgf <
    dgf < Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #42   22. mar 2013 Du har prøvet alt i praksis så er det jo fint. Du ER uvidende.

    Jeg ved bare godt hvilken tilgang jeg ville vælge hvis jeg skulle undersøge noget, og det er ikke din...


  • #43   22. mar 2013 Har aldrig sagt jeg har prøvet alt i praksis. Jeg ved bare hvad der har virket på mig. Samt en del professionelle og udgør min viden der fra. Jeg har ikke læst det på nettet eller set det på en film. Jeg har prøvet mig frem. Samt lyttet til personer jeg har stået foran og set det virke. Ikke fra en der sidder bag en skærm og måske ved noget. At du hellere vil stole på dem der måske ved noget med deres videnskablige beviser. Det dit valg. Heldigvis ikke mig. Og må hellere sige at de skam også kan have ret i nogle ting, men jeg har fundet dobbelt så meget ævl som jeg har fundet noget der virker.

  • #44   23. mar 2013 Jacob c inden, så lav dig en ordentlig ægge pandekage med 8-10 æg ned på en stegepande og så bare lige kør ude i sidderne på den og venter der til hvor den er færdig og så evt fyld den op med et eller andet efter træning er det godt at drikke protein jeg tager 150g og så drikker det samt kreatin jeg blander i som er på tabletter smiley

  • #45   23. mar 2013 Spil pik og ryg hash, det virker!!

  • #46   23. mar 2013 Problemet med den madplan er at jeg ikke har tid til at spise så mange gange om dagen smiley

  • #47   23. mar 2013 Jacob, så bare spis mere, når du spiser smiley

  • #48   23. mar 2013 okay 100 % seriøst, jeg startede med at træne i midten af januar er 177 og vejede 63.5, nu vejer jeg 68,9, og det grundet at jeg æder som et svin.
    Morgenmad der spiser du 100 gram havregryn, drikker en kop mælk, og så spiser du en banan. Frokost, 4 stykker rugbrød de store, 1 af dem skal vær med tun ( det giver godt), behøves ikke med det godt. og evt en gulerød eeller 2. Lige efter du har trænet spiser du en banan, husk når du træner, må du ikke drikke for meget vand under selve træningen, det gør at forbrændingen går stærkere = du taber dig mere. til aftensmad spiser du bare hvad der er, men spis gerne mere end du plejer.

    Du kan evt, starte på weightgainer, det bedste er noget der hedder mutant mass, den tager du 2 shakers af om dagen, men start med en de første 1-2 måneder for lige at vænne dig til det.

    Håber du kunne bruge det til noget, det er som sagt en nem og begynder kostplan, men det noget der virker.
    Hold dig helst fra så meget slik som muligt, det bare "dårlige" proteiner, ikke dem din krop skal bruge.
    Og du kunne køre et 2 dages split, f.eks træne mandag tirsdag, pause onsdag, træne torsdag og fredag igen, og s pause i weekenden og så forfra igen.
    mvh Martin


  • #49   23. mar 2013 Martin jeg træner hver dag smiley

  • #50   24. mar 2013 Du må ikke træne hver dag, så restituere dine muskler ikke, så ødelægger du dine muskler. man må som maks træne 5 gange om ugen, for at det bliver ioptimalt, efter personlig erfaring får du mest ud af et 2 dages split, det giver mest hvis du gør det ordentligt, du kunne køre dette :
    mandag: bryst, triceps, skulder.
    trisdag: ben, ryg, biceps og mave
    onsdag: fri
    torsdag:bryst, triceps, skulder og mave
    fredag: ben, ryg, biceps.
    lørdag: fri søndag: fri
    Det her kører jeg selv.


Kommentér på:
Til jer der træner

Annonce