{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 5
  • #1   28. nov 2012 De er ikke det værd.. Det er stort set det samme som 4s'eren.. Der er en eller anden lille opdatering og det er det. Så er størrelsen anderledes (for at sælge nye covers og skærmbeskyttelse) og stikket mindre (for at sælge flere stik)..
    De er utrolig nemme at se ridser i pga. aluminium bagsiden, og så ryger farven af, som var det kalk..


  • #2   28. nov 2012 sammme system lidt nyere med holder godt tilblive tabt osv fed mobil her fra

  • #3   29. nov 2012 bagsiden er malet så hvis den får en rids bliver den sølv der hvor ridserne er....

  • #4   29. nov 2012 jeg har den.. smiley

  • #5   29. nov 2012 Der er stor forskel på IPhone 5 og 4's

  • #6   29. nov 2012 Jeg har iphone 5. Og er virkelig tilfreds med den. Efter min mening er den megeet hurtigere end min 4s var . De med at farven ryger af har jeg ikke oplevet. Har så også cover på den :).

    Klart fed telefon herfra !!!


  • #7   29. nov 2012 Frederik K: lad være med at udtale dig om noget du ikke ved en skid om!!

  • #8   29. nov 2012 pisse fin telefon man skal bare lige vende sig til størrelsen vis man går fra 4 men det vender man sig hurtigt til smiley

  • #9   29. nov 2012 Men jeg har den og som de tidligere iphones er det en fed telefon.
    Lidt hurtigere, bedre kamera, 4g osv... Menuen er den samme som i de tidligere iphones.
    Telefonen er nem at finde ud af og i de år jeg har haft iphone har jeg aldrig haft problemer med dem.
    Dem som har en Samsung vil altid svine iphone til og jeg forstår ikke hvorfor. Fordi det er to helt forskellige telefoner.
    Dog mener jeg Samsung' Galaxy er lidt mere indviklet, men sådan er det altid når man får noget nyt. Men i sidste ende er det hele en smagsag.
    Så hvis du har haft iphone før, og var tilfreds med den. Så bliver du det også med iphone 5. Men køb et ordenligt silikone cover til den

    Mvh Mads Holm


  • #10   29. nov 2012 fed telefon har den selv og den er bedre end 4s er
    kan godt anbefales


  • #11   29. nov 2012 Jeg synes det er komisk at folk der køber iphones ALTID fremhæver designet som værende en stor årsag til deres valg. 99% af dem der så har en iphone har så gemt designet væk i et cover fordi telefonen ikke kan holde til at være fremme...

    Jeg havde valgt noget andet. Dem er for dyr synes jeg i forhold til hvad man får.


  • #12   29. nov 2012 Frederik K har tydeligvis ikke råd til en, og er lidt misundelig smiley

    Der er KÆMPE forskel på 5 og 4s


  • #13   29. nov 2012 Hahahaha, jeg har nu en iPhone 5, men fortryder det.
    Man betaler for meget for mærket, og det ved i fandme også godt. Anders Dahl, så forklar mig dog den "kæmpe" forskel din bette fanboy smiley

    Vest-Jysk, så at den er hurtigere er en KÆMPE forskel? Som sagt, der var den bette ændring, og det er kun 4% hurtigere, har de testet.
    Udover det, er det kun 4g man kan råbe hurra for. Man køber jo ikke en mobil for kameraet, og skærmen er den samme som den altid har været, bare større


  • #14   29. nov 2012 Frederik K

    Hvor har du dine data fra? Kan da godt lige stille forskellene op her.

    iPhone 4s vejer 140g mod iPhone 5's 112g (det kan VIRKELIG mærkes!)

    iPhone 5 er 20% tyndere end iPhone 4s

    iPhone 5 har længere batteritid

    iPhone 5 har hurtigere processor (hvilket bestemt kan mærkes!) den er testet til at køre 175% hurtigere end iPhone 4s processoren. Ved ikke hvor fuck du har dine latterlige 4% fra.

    iPhone 4s har en opløsning på 640x960 mens iPhone 5 har en opløsning på 640x1136 grundet den større skærm.

    iPhone 5 har bedre kamera, og kan lave panorama billede + 3D billeder.

    iPhone 5 har 4G (en af de rigtig gode forskelle)

    iPhone 5 har 3 mikrofoner istedet for 2 som iPhone 4s har (dette giver bedre lydkvalitet når du taler i telefon)

    Tror ikke jeg behøver komme med flere forskelle, selvom der er mange flere smiley Man skal ikke ligefrem være student for at se at du har tabt Frederik K smiley



Kommentér på:
Iphone 5

Annonce