{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Msn besked, lyder det ikke fup nummer? {{forumTopicSubject}}

"Hej,

Jeg er glad for at høre fra dig Jeg leder efter en ægte fyr som dig, jeg vil have en mand, der er villig til at have eventyr, og måske kan vi gå ud for en drink, jeg ejer en kunst og håndværk butik i Danmark, før det blev nedlukning på grund af ilden flamme jeg er den eneste datter af mine forældre, før jeg mistede dem i bilulykke af en spritbilist, jeg fortalte dig i min første mail, jeg kom ned for at købe nogle af kunst materialer i et land, hedder Malaysia og jeg har været her siden 2 dage siden af ??en skulptur, men på min vej fra lufthavnen blev jeg røvet, før jeg når frem til hotellet, hvor jeg indgive Nu vidste jeg ikke, at den taxi, der tog fra Malaysia lufthavn plan med en flok fyre og de stopper os på vejen, mens du går, hvor jeg vil lodge, da jeg kommer herned, jeg sælge alle mine forældres egenskaber Danmark Jeg tror, ??at når jeg kommer skulpturen til det med henblik på videresalg i Danmark, så jeg kan tjene penge nok til at få mine forældres ejendom tilbage, fordi jeg fik at vide, at kunst skulptur materialer er så billigt her i Malaysia, min plan er at købe skulpturen og tilbringe 4 dage her i Malaysia, når du sender dem til Danmark, og det var meget slemt dag, da jeg blev røvet af nogle bande af fyrene i en taxa, og jeg ved ikke hvordan man gør, men kigge efter det nærmeste hotel til at holde mig sikker og da jeg kom til hotellet jeg forsøgte at tale til hotellet manager og jeg forklarede min situation for ham, og han sagde, at han ikke kan hjælpe mig på grund af nogle mennesker han fået hjælp, før de løber væk, og han fortalte mig, at før han kunne tillade mig, at jeg skulle droppe min returbillet mit pas til at stå som sikkerhed, når jeg har ingen steder at gå måtte droppe mit rejsedokument for mig at bo i deres hotel, men her til morgen gik jeg til at drøfte med hoteldirektør om min retun billet, der finder sted udløber tirsdag aften, og jeg er nødt til at tage min rejse rundtur flyvning agent og hoteldirektør sagde, at han ikke kan give min rejse returbillet til mig på grund af den fremragende lovforslaget, at jeg skylder det til deres hotel, sagde han, at hvis jeg ikke får de penge, jeg skylder hotellet, ville han ikke løsladt mit fly med My Passport dette lige er sket for mig 2 dage siden Jeg er stadig på hotellet i Malaysia, og jeg har virkelig brug for jeres hjælp, da jeg formoder, at komme på flyet i morgen vil jeg være tilbage til at møde dig i Danmark, så snart du hjælpe med at betale de hotelregninger, hvilket er grunden til, at hotellets ledelse greb min rejse papir pas, ville jeg være så glad hvis du kan hjælpe mig med mine regninger, som jeg skylder til hotellet, fordi hotellet har beslaglagt min returbillet og pas på grund af hotelregninger, at Jeg grund af dem. uden betaling, vil de ikke frigive mit rejsedokument, hvis du kan hjælpe mig ud af det lort, jeg er meget taknemmelig jeg virkelig brug for dig til at hjælpe mig ud her, fordi min billet udløber tirsdag er jeg ikke glad for at spørge dig denne hjælp, men jeg bare nødt til at spørge dig, fordi jeg går igennem dette rod jeg ville ønske jeg kunne møde dig i person til at fortælle dig alt om mit liv og familie. du kan komme tilbage til mig nu og lad mig vide, hvis du er seriøs om at hjælpe mig, så jeg kan komme på flyet, og jeg håber du har en bil til at hente mig op i copenhagen Lufthavn




knus og kram

Erika Hansen"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Msn besked, lyder det ikke fup nummer?
Kommentér på:
Msn besked, lyder det ikke fup nummer?

Annonce