{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.291 visninger | Oprettet:

HVOR er min gamle Honda Accord? VIGTIGT - Johnny W {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har set eller hørt om min gamle Honda Accord siden d. 25-10-2011??? Det er MEGET nem at genkende, og vil meget gerne høre fra folk om de har set den og i så fald, hvor henne.. Det drejer sig om at en mand ved navn Johnny Wærnskjold har prøvet at svindle mig. Mange kender ham sikkert, og turen gik nu til mig, dog er det ikke lykkedes for ham, men nu vil jeg meget gerne have afvide hvor min Honda kører rundt henne i øjeblikket da det er ham som kører i den. Har har hverken reg attest eller noget som helst på lortet, da jeg stadig har det liggende herhjemme. Hvis folk har spørgsmål eller oplysninger må de meget gerne skrive til mig i pb hvis de ikke vil dele det offentligt.
Jeg byttede mig til bilen på Roskilde station - Så jeg tror stadig den kører rundt på sjælland.
Dusør kan godt komme på tale hvis oplysningen leder mig direkte til johnny eller min bil.


http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=220971 - Spoileren er muligvis pillet af, og den hvide skrift på ruderne er også visket af.

På forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVOR er min gamle Honda Accord? VIGTIGT - Johnny W
Kommentér på:
HVOR er min gamle Honda Accord? VIGTIGT - Johnny W

Annonce