{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Udstemme for dette? - Fair? {{forumTopicSubject}}

Er det fair at få en udstemme for det?!!!! Der er utallige folk der spørger om hvad deres scooter er værd osv, som endda bare får svar.. Det her kan da ikke være meget værre? Har fjernet brugerens navn for ikke at hænge nogen ud.

Emne: Salg af Speedfight


Skrevet af Indlæg Vist 28 gange

Imad A



Skrevet: 08-09-2010 11:57:27
Slet hele emnet

Hey SG.. Jeg går med nogle tanker om at sælge min speedfight snart..

Det er denne her: http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=222120

Skal siges det er nogle gamle billeder, men det kommer ikke sagen ved..

Den er pt. AC DD std...

Jeg har et komplet lc kit liggende, hvordan tror i det ville forandre værdien hvis jeg lavede den lc før salg? Ville det blive sværere at sælge den? Ville den falde i pris?

Følger nemlig ikke så meget med længere. På forhånd tak.

Og NEJ, dette er ikke et ynkeligt forsøg på en annonce, køber vip når jeg skal lave en annonce.







Skrevet: 08-09-2010 11:59:27

Skrid


Imad A



Skrevet: 08-09-2010 12:00:08
Slet indlæg

Hvorfor nu det?




Skrevet: 08-09-2010 12:02:12

kig på de andre annoncer og vuder om din egen kan sammenlignes.

UDSTEMME for at oprette et indlæg i forum med henblik på SALG


Imad A



Skrevet: 08-09-2010 12:04:23
Slet indlæg

Din udstemme er der ikke hold i. Forummet handler om scootere, derfor er det okay at spørge om hvad lc ville gøre med henblik på salg. Som sagt er den ikke til salg endnu.. Hold kæft man, hvad sker der for folk?


Imad A



Skrevet: 08-09-2010 12:05:31
Slet indlæg

Det jeg spørger om er, om det er lettere at sælge den ac dd eller lc dd? Og hvad den er mest værd som?





Skrevet: 08-09-2010 12:06:49

Du opretter et indlæg MED HENBLIK PÅ SALG.

Du skriver du vil sælge din scooter...

Opret dog en annonce i stedet og skriv den kan sælge vand eller luftkølet til køber og din motor blok er fra en 45 knallert, da det er en DD blok, så den kommer aldrig til at blive lovlig alligevel


Imad A



Skrevet: 08-09-2010 12:09:09
Slet indlæg

Det ved du da ikke nødvendigvis om den er? En alm 30'er blok kan sagtens laves dd

læs her:

2.5 Annoncer og reklame i Forum
Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på ScooterGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

I ovenstående tilfælde forbeholder ScooterGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.

tager fra : http://scootergalleri.dk/html/gal_retningslinjer.asp#pkt25

Altså.. Der står ikke, at jeg ikke må spørge om vejledning til mit salg. Mit salg er jo ikke aktuelt endnu, derfor spørger jeg bare om råd.. Så det er med henblik på, at jeg vil sælge SENERE hen.


Imad A



Skrevet: 08-09-2010 12:11:09
Slet indlæg

Og nej, du snakker bare frit som det passer dig, der står tydeligt, at jeg går med TANKERNE OM AT SÆLGE MIN SCOOTER SNART.. Derfor spørger jeg om RÅD ... Læs dog hvad jeg skriver, menneske.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstemme for dette? - Fair?
Kommentér på:
Udstemme for dette? - Fair?

Annonce