{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Hjælp til kickstarter drev.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Prøvet lige med nogen 6 grams ruller i går, hjemme hos en ven, hvor vi så lige skulle prøve at køre med de andre grams ruller. Det raslede meget, og det første jeg tænkte på at vi ikke havde spændt møtrikken på krumtapakslen ordentligt.. Men det var det bestemt ikke derfor..Vi havde også problemer med at træde på kickstarteren, man kunne tydeligt høre den ikke lød ordentligt.. Vi tog den ind igen, og kikkede på inde maden af kickstarterskjoldet, og så at mit kickstarter tandhjul sad løst.. At når man træder kicstarteren ned, ryger kickstarter tandhjulet op af gevindet, hvilket den jo også skal når det er et drejet gevind.. Men probemet er at den ikke går ned i gevindet igen.. Og er bange for at den falder ud mens jeg kører. og så har jeg jo balladen.. Så bruger pt kun elstart, som der absolut ikke er nogen problemer med, den starter altid i første tryk, så det er jo lækkert.. Men har pillet kickstarter tandhjuet ud..

Men vil lige høre om der ikke var nogen af jer som kunne tage nogen detaljerede billeder af jeres kickstarter indemad, det vil nemlig være en stor hjælp,, Og vi prøvet i ret lang tid i går, men den endte altid med at den skrabede på et eller andet, eller kickstarteren ikke selv kom op...

/CJ smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til kickstarter drev..
Kommentér på:
Hjælp til kickstarter drev..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce