{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Jeres ynglings Puch? {{forumTopicSubject}}

Ja, der er jo lanceret en heeeel million forskellige modeller, så derfor stiller jeg lige et par "betingelser", hehe. smiley

1. Det skal være DANSKE modeller.

2. find lige den rigtige betegnelse, vi kan ikke bruge "Puch monza 3 gear" til ret meget, når vi gerne vil se modellen, alternativt, kan du jo sende et link til den pågældene model, eller endnu bedre, gør begge dele.. smiley

3. Jeg taler om jeres ynglings model, i ORIGINAL STAND. anderøve mv. kan vi heller ikke bruge til noget. smiley

Altså, hvilke dansk udgivede originale puch'er er jeres ynglings?

I får lige min top 5. smiley

1 N-50 SSL Grand Prix Flagskib - Denne maskine har stået på toppen af min ønskeliste i lang lang tid, jeg har fået mig en, den var dyr, men den var det hele værd! Simpelthen en dejlig maskine!! smiley

2 N-50 SSL Monza flagskib. - I bund og grund samme maskine som GP Flagskiben, dog med anden lak, stor tank, stort sæde, stor baggagebære, og store lygteholdere, ellers identisk. smiley

3 VZ50 Flagskib - Need no introduktion. ALLE kender den! smiley - JA, jeg er flagskibsmand. smiley

4 Puch Pioneer. En af de mere specielle der blev lanceret, flot på sin ejen facon. smiley

5 Puch N-50 L Grand Prix. Ene alene pga den har det perfekte sportslige look, og så farven. ÅH GUD hvor jeg elsker den farve!!!! smiley

Jeres tur gutter! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres ynglings Puch?
Kommentér på:
Jeres ynglings Puch?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce