{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

yamaha'en sælge hel/dele.. {{forumTopicSubject}}

hej.. jeg er næsten lige blevet 18 og mangler penge til et køre kort/bil så må beklagelig vis sælge geden..den er virkelig fed, men køre ikke lige pt da den har være til vinter syn af mesteren her;D og har ikke lige fået den samlet da jeg ville skifte krumtap på den...

tun motoren;
fs1 racer krumtap 18.000 omdr. med tilhørene lejer(helt ny)
45mm cylender (helt ny)
45mm topstykke (helt ny)
17.5mm kaburator (helt ny)
16 mm indsugningsplade
tun gearing (kan ikke lige huske hvad den er på)
5.5 hk tun udstødning (helt ny)
150 dyse
NGK B9HS tændrør..

kan dog ikke fortælle hvad den køre med det på da jeg ville sætte det på i oktober / november men aldrig fik det færdig gjort...

Std motor medfølges også...
har også nogle andre ikke så hårde tun dele som 43 mm cylender osv...

Baghjulet er næsten helt nyt med fælg og narv
ledningsnettet er også blevet skiftet..
der er et nyt koblingskjold på, men en hel original kobling i til alt for mange penge:)

stellet er ikke så pænt som det kunne være.. kunne godt bruge en nedslibning også en lille overmaling..

der medfølger 2 tanke, den ene er en std 2 gear tank som er bedstemor blå tror jeg det hedder.. men den tidliger ejer havde et benzing uheld og omkring benzin dekslet mangler der noget maling..
den anden er en std. 4 gear tank malet i kæmillion farve..
side skjoldende er blevet slibet ned og er klar til at blive sendt til lakering hvilket jeg aldrig selv fik gjort...

det har været en fed knallert at køre på, har aldrig rigtig haft nogen rigtige problem udover nogen sprunget pære og såen lidt... håber på der er nogen der vil købe min lille baby og sørge for hun for et nyt og godt hjem

har mange andre reserve dele som du for med ...

hvis du da mangler noget så skriv så kigger jeg om jeg har det hvis du ikke vil købe hele knallerten...
vil se om jeg kan få taget nogle billeder af hende selvom hun er skilt af lige for tiden...
men spørg gerne og byd helst:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha'en sælge hel/dele..
Kommentér på:
yamaha'en sælge hel/dele..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce