{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

Senda gearolie - {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har denne senda DRD X-Treme som jeg har fået lavet service på hos Scooterworld. Desværre har de vidst bare hældt et eller andet billigt olie på, for den er begyndt så småt at glide i koblingen, hvilket er fixet med malossifjedre, men det burde jo ikke ske når den er helt standart unden begrænsninger.

Gearkassen er også begyndt at larme lidt i legerne og er blevet træls at skifte med. Den har gået kun tæt på 8000km så er satme træt af det.
Kom nu ikke og sig at jeg bare skal køre den derned igen og klage, fordi jeg skal under ingen omstændigheder have noget lavet af dem igen i mit liv!

Nå, men jeg ville egentligt bare lige høre om der er nogen der kunne give mig et link til noget godt olie til en derbi senda ny model motor. Jeg synes at alle olier der er på marked er så tykke i viskositet, og jeg kan ikke forstå hvordan det skal fungere med koblingen. Jeg er selv automekaninker, og jeg kan ikke finde nogle steder som kan skaffe det olien som de anbefaler til den. Altså det Agip Gear 10w-40.

På forhånd tak! smiley


Andre forumemner med "Senda gearolie -"
gearolie senda?
hvilken gear olie skal jeg bruge til en senda?
Skrevet af: $ paddy burn $ street rox under opbygning - - 7. dec 2010

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Senda gearolie -
Kommentér på:
Senda gearolie -

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce