{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Jog RR og Zip SP tager af policen :'( {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det smiley
Halskov var ovre ved mig i morges for at indstille, og vi valgte så at trille en lille tur for at se om de gik som de skulle. På vej ned på tanken for at tanke møder vi en "sele razzia" med 2 æggeskalder og 2 biler. Halskov vender om og jeg fortsætter lige ud. En politibil trækker ud lige foran mig, og ser så en æggeskald køre efter Halskov.
Da Halskov ikke er stedkendt får han vendt om igen og følger efter mig. Jeg ligger og svinger fra side til side midt ude på kørebanen så Halskov kan komme op på siden af mig. Vi kommer så ned i et kryds hvor der holder 2 politibiler mere og venter, og vi kunne ikke slippe væk smiley
De tog hele min zip, og hele Halskovs Jog RR med ind, og vi får nok ikke meget andet end et stel og nogle skjolde tilbage. Får sikkert taget hele min motor da den ikke er godkendt til zip, og for 10.000 kr affjedring da det ikke er typegodkendt smiley

VERDENS FUCKING DÅRLIGSTE DAG EVER !
Desuden er både min og hans 45'ere så bøden skal også nok kravle op i et højt belløb. Der røg de DMU drømme for i år smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog RR og Zip SP tager af policen :'(
Kommentér på:
Jog RR og Zip SP tager af policen :'(

Annonce