{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

STRAM NU LIGE OP SG !! {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg godt nok ved at være træt af at det her galleri bliver så useriøst! Hvad er det der er sket siden at alle er så useriøse og ikke kan finde ud af at bruge siden ordenligt? For nogle år tilbage snakkede alle pænt til hinanden, marked blev holdt i marked, ingen spam i forum og generalt bare et bedre galleri?

Jeg brokker mig fordi der er nogen der betaler for at være herinde, der er nogen der er her inde for at få hjælp da det ikk ved alt om alt og spørger om vores hjælp.

For at tage forum:

Hvis der er en der er uvidende omkring scootere og han spørger om hvordan man gør? så sviner folk personen til "amen det kan en hver sq da gøre" nej det er ikk alle der kan finde ud af det, og tilbage til dengang vi selv startede, kunne vi heller ikk selv !

Når folk opretter emner, vælger de bare tilfældig kategori, og laver overskriften " SE HER!!! KIG NU SG !!" Når man så går ind i emnet er spørgsmålet " hvilken dyse skal jeg køre med til ......"

Folk opretter deres anonncer i forum, altså vi har noget der hedder marked, det er gratis og det er så nemt at bruge?

Og hvor er det lige folk vil hen med alt det sexyemilie osv? http://www.google.dk til dem der har den lyst, det er stadig et SCOOTERGALLERI !

Synes godt nok det er ved at være for meget, og bliver selv spammet med privat beskeder om jeg ikk vil stemme deres scooter ind, så for jeg en x-høj. NEJ ! folk må selv skrive en ordenlig tekst og tage nogle ordenlige billeder, for alle har vel en mobil telefon med minimum 2 megapixel, eller deres forældres digitalkamera. det tager 10 minutter og oprette en scooter ordenligt og det kan vel ikk være så svært?

Nu vi er ved opretning af scootere, hvorfor er det så at CPI, og andre "Thansen" scootere bliver afvist? det er en scooter ligesom alle andre, og de køre sq ligeså godt som alle andre, og indda bedre end alle de forskrugede jogge og sonic'er der køre rundt:)

Synes det træls, og håber at der er andre der har det på samme måde som mig, for det er sq træls at folk er blevet så møg useriøse

Snask ! // smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STRAM NU LIGE OP SG !!
Kommentér på:
STRAM NU LIGE OP SG !!

Annonce