{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

victor h
victor h
Tilmeldt:
31. mar 2007
Følger: 1 Emner: 244 Svar: 178

Det var så dagen {{forumTopicSubject}}

Så var det dagen hvor jeg fik taget min knallert.
kom køre ned af søborghovde gadet, kom der en panser ud foran mig med sit skelt og civil tøj. Ja op på et rulle bånd som de havde taget med, hvor der stod 75 :), men så ga jeg nøglen,og skulle hjem. så en stor bøde for jeg nok for tunet knallert og ik 16


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var så dagen
  • #1   27. okt 2008 rimelig nederen smiley

  • #2   27. okt 2008 victor H
    Fuck hvor er det surt!
    Jeg blev også taget for en måned siden !
    Har INTET hørt fra dem ! smiley
    Men så er det nu vi skal til at køre fra dem.
    Hvis man holder ind måler de dem alligevel og nupper dem!


  • #3   27. okt 2008 godt men bor i nordjylland

  • victor h
    victor h Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 244 Svar: 178
    #4   27. okt 2008 var!! er det en mådnet side du fik taget din og har du ikke hørt noget:

    men ja vi skal fandmer køre fra dem og vise hvad vi kan smiley


  • #5   27. okt 2008 victor H Den med ik ik at være fyldt 16 er din egen skyld. Men ellers er det bare surt

  • victor h
    victor h Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 244 Svar: 178
    #6   27. okt 2008 J E den ved jeg sku godt. men det værste er at igår bliv jeg os stoppet af en mc lige uden foran min vej

  • #7   27. okt 2008 Surt.

  • #8   27. okt 2008 victor H

    Jeps.
    En måned siden og jeg har stadig INTET hørt!
    Jeg har prøvet at ringe over 9 gange og han er der aldrig..
    Enten er ham der har sagen der ikke ellers er han på patrulje..
    Jeg gætter på at han sutter pik på vores statsminister frue (:


  • #9   27. okt 2008 bliver nok stemt ud svinet til osv. for denne kommentar men anyway.

    mange af jeg skriver, nu skal vi bare køre fra dem osv osv. men de af jer der kører rundt på voldtunet knallerter/scooter, og drønner rundt uden at se en skid (Siger ikke i gør det, men mange). tænker i/andre nogen sinde på andres sikkerhed ? møder tit scotere hvor folk kører med hovedet under armen, krydser veje, uden at se jer for osv. og det er sku rimelig tæt på nogen gange, når man kommer i bil osv. at der nemt kunne ryge en knægt op over forruden.

    siger ikke at jeg aldrig har kørt på en tunet scooter osv. men overvej lige de farligere situationer i evt. kan udsætte andre for, med en æggeskal i røven på jeres scoot der render 80/90km/t +

    bare et surt opstød.

    pointen: Dont do the crime, if you can't do the time.

    i ved lortet er ulovligt, så tag det som en mand, istedet for det andet pjat. eller lad værd.


  • #10   27. okt 2008 Rasmus M
    fuldstandig enig,

    køre selv os godtitærk men jeg køre sku som om det var mc, og kigger altid godt efter, lige meget hvad


  • #11   27. okt 2008 MICH:

    havede sku ikke regnet med at der var nogle der var enige he he smiley

    krøer selv rundt i trafiken til daglig (bil) og der er sku nogle der aldrig skulle stilles andet end gåben til rådighed for.

    igen ikke alle der kører som L..., men mange.


  • #12   27. okt 2008 det ved jeg sku godt, men i nordjyllland er vi faktisk et par stykker der køre ordenligt

  • #13   27. okt 2008 Hey rasmus M...der er fandme flere dårlige billister...du aner ikk hvor mange gange de har været ved at køre mig ned....og sidst kørte de mine venner ned....:S de kører af røven til...og hun kørte deres ting over bagefter!!

  • #14   28. okt 2008 Mathias.

    ja der er massere af dårlige billister, og ja mange flere end knallert kører = der er mange flere biler på vejene smiley

    men det ændrer ikke at ca. 6-7 ud af 10 knallerter/scootere kører med hovedet under armen, de giver ingen tegn, de stryger direkte over veje, uden at stoppe og kigge osv osv. har aldrig sagt at billister er bedere, og gør det heller ikke.

    pointen er bare, at der er rigtig rigtig mange, der ikke burde færdes i trafikken hverken på 2 eller 4 hjul.

    uden at have noget af have det i, statestikker osv. så det jeg til daglig oplever i trafiken, så vil min egen personlige bedømelse sige at ca. 60% af de scooter/knallert ullykker der sker, ligger skylden hos den part der er på 2 hjul, dette er inkluderet motorcykler, som tror de lige kan smutte uden om eller inden om, fordi de er jo rimelig kvikke i optrækket. nogen gange går det altså bare galt. eller er meget tæt på-

    og siger IKKE at det er din egen skyld du har været tæt på en påkørsel et par gange,. eller at det er din mate¨s skyld at han er blevet ramt af en anden trafikkant.

    Damn en prædiken, men fik vidst sagt nok for nu. men vender selvf. tilbage med flere argumenter smiley


  • #15   29. okt 2008 ja jeg blev så næsten kørt ned igår af en lorte traktor uden lys, og nej ikk en gammel traktor men en næsten ny

    skulle til og overhale ham, og vupti så synes lige han sku over på den mark ved sidden af, slap billiigt og endte i grøften, jeg har mega ondt i mine ben, rmx'en buggede en fodviler og knækker flangsen på udstødning,

    så når de andre ikk overholde rreglerne så nytter de KRÆFEDEME HELLER IKK VI GØR


  • #16   29. okt 2008 En del af dem jeg ser på knallert nu har jeg mest lyst til at kører ind i....

  • #17   29. okt 2008 hvor køre du henne af?

  • #18   29. okt 2008 Mich:

    så når de andre ikk overholde rreglerne så nytter de KRÆFEDEME HELLER IKK VI GØR

    øhhh det var da en underlig kommentar. men kan godt se "pointen"

    men bare fordi ham der kører foran mig kører råddendt eller over for rødt lys. er det så fair nok jeg gør det også ?

    du skal nok også tænke på, det er mange som du selv siger der kører dårligt bil osv. men du er trods alt meget sårbar på 2 hjul. jeg kan ihvertfald godt regne ud hvem det kommer til at gøre mest ondt på.

    derfor er det vel "tåbeligt" at kører a L... til bare fordi andre gør det. medmindre man er ligeglad med dagen imorgen selvf.


Kommentér på:
Det var så dagen

Annonce