{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

slap af en psykopat !!!! {{forumTopicSubject}}

igår aftes var jeg til party ligesom så mange sikkert hva smiley
jeg har fået drukket godt igennem og jeg kører hjem ved kl 2

da jeg er ved hellevad døre og vindues center skulle jeg pisse.
Så jeg stopper og holder min scooter bag by skiltet, og går over på den anden side af vejen smiley

jeg står jo de og pludselig føler jeg sku også jeg skal knække mig :S

det skete heldigvis ikke smiley

så ville jeg over vejen og over til min scooter igen smiley
jeg ser der kommer en bil og tænker vis jeg nu løber kan jeg jo komme før den smiley

så jeg løber over vejen og den der billist der han bremser helt ned og vender bilen !!!

jeg tror self det er civil politi og de skal sku ikk tage mig med alkohol i blodet !!!
Så jeg for startet hotten og gir den gas ned af en meget humplet gras/grus vej som tilmed også er mega glat !

da jeg kommer ned for enden er der nolge sving og der taber jeg sku min hjælm ! , så kører den idiot sku ind i mig så jeg vælter !!! såå går han ud og tager fat i mig og spøger om jeg har laver hærverk eller røveri eller noget og flipper MEGA ud !!!!!

jeg prøvede at sige han skulle holde sin kæft og høre hvad jeg ville sige !!

så sagde han saml din scooter op og så kører du for jeg for stoppet min scooter lidt længere henne og slukker den for at finde min hjælm mens han sidder bagved i bilen og venter smiley

jeg finder min hjælm og så vil min scooter sku heldigvis ikke starte igen smiley

såå siger han at han kører op for enden af vejen, og jeg bare skulle få min røv derop.. for han troede jo jeg havde begået indbrud smiley

jeg for liv i hotten og køer jo så den modsatte vej smiley

da jeg kom langt væk på mange små mark veje osv kan man bare se han 2 billygter som flyver gennem de der små stier der !!!!

jeg slipper så heldig vis væk og gemmer mig ude ´ved en kammerat i en halv time smiley

for skulle sku ikke fanges af den psykopat !!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slap af en psykopat !!!!
Kommentér på:
slap af en psykopat !!!!

Annonce