{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiet smadrede min Jog fs.
  • Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #1   20. nov 2004 du udsætter resten af befolkningen for fare (ved at køre for hurtig inde i byen) og derfor skal politiet stoppe dig uanset hvordan, kan godt se det er forbandet surt. skete det samme for min far da han var ung på sin yamaha 4 gear der kørte 110kmt hvor han blev jaget af 2 politibiler igennem en hel by, indtil de kørte ind i ham, så han brækkede et ben og hans skulder gik af led, og den ene politi mand tillod sig at flippe total ud på ham og skrige ham ind i hovedet mens han lå på asfalten.

  • #2   20. nov 2004 min sonic så ud på samme måde efter mødet med en 4-hjulstrækker da mine bremser svigtede... smiley det er mega surt ... især på sonic da plastiker pænt dyrt ... men føler med dig og din jog ... den var fandme fed ..


  • #3   20. nov 2004 Steffan H:

    we know men hallo sys du ik kselv det er lidt råddent at politiet render rundt og almost kør folk ihjel istedet for at fange de voldtægstforbrydere og morder osv osv der render rundt `?

    Kasper B:

    det sted der oftes kommer politi er ved tankstationer .. sådan er det iesbjerg fordi de fede svinehovedet skal ned og have deres donuts eller beefdogs ..
    og det er uden pis ..
    min ven blev også bare revet af sin jog efter en jagt der startede ved en tankstation ... han sstår stadig på synshallen og har gjordt 2 måneder nu ..


  • #4   20. nov 2004 hmm.. stellet er ikke krøllet eller noget.. fuck dig team black out.. du er da fucked up

  • Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #5   20. nov 2004 uLTra FLoW både og, syntes du ikke en tumpe i en bil der kører 100 inde i københavn by skal stoppes med alle midler? det er det samme med knallerter/scottere. jo det er forbandet latterligt de kører en ned når man kører 60, men de må jo have vuderet at han var til fare (ellers kører de dig ikke ned) er da selv stukket af fra policen et par gange og det vil jeg da også fortsætte med, jeg bliver sikkert også PISSED hvis de kører ind i min, men man må se det fra begge sider.


    Nu ingen flame!


  • #6   20. nov 2004 ja, jeg er sku fuldt enig med Steffan H!

  • #7   20. nov 2004 Atlså jeg har også selv kørt ulovligt, og lavet alt muligt andet, men har stadig respekt for at politiet skal holde lov og orden!

  • #8   20. nov 2004 Markus og Steffan, der giver jeg jer ret.

Kommentér på:
politiet smadrede min Jog fs.

Annonce