{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

LARM {{forumTopicSubject}}

Hello guys and gals

Nå jeg sidder med et lille problem jeg håber i kan hjælpe med...

For ca 3 måneder siden købte jeg en splinter nye aprilia sonic i bronze, jeg kørte på den noget tid og fik så pillet ringen. Derefter væltede jeg ned af en bakke, og så inden jeg sendte den på værksted satte jeg selvfølgelig ringen på igen pga. forsikring. men inden jeg sendte den på værksted lagde en af mine venner til at den larmede VIRKELIG meget, i høj fart så var det bare sådan en høj pivelyd. jeg havde self selv lagt mærke til det men lagde ikke så meget i det. men da jeg sendte den på værksted sagde jeg de lige skulle kigge på det... den kom tilbage med splinter nye skjolde så den er helt lækker igen, men den larmer stadig sygt meget, lyder som om det kommer fra blæserhjulet!!!! men jeg står på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg kunne godt bruge noget hjælp eller sådan noget. i kan skrive det her, men hvis i ikkken kan forklare det over forummet så kan i få mit nummer ....

Lyden virker som om den kommer fra blæserhjulet og som om der bliver suget virkelig meget luft ind, men man kan ikke se at der er noget galt.


På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LARM
Kommentér på:
LARM

Annonce