{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når Man Bliver Stoppet?
  • #1   15. aug 2008 Kommer an på hvilket humør politi manden er i... og om han går efter reglerne osv! smiley Det er meget svært at sige....

  • #2   15. aug 2008 Det kommer helt an på betjenten.

    Nogle fatter ikke en meter af tunede knallerter, og giver dig sikkert bare en advarsel.

    Derimod findes der også betjente som kan se om den er tunet eller ej med det samme. De vil nok tage den med, skille den ad og sende alle delene til destruktion eller auktion.

    Så er der også blandingen, hvor betjenten vil have dig til at vise knallert komplet std. en uge senere på stationen...

    Kender ikke lige flere muligheder.


  • #3   15. aug 2008 man bliver ikke stoppet smiley man kører fra dem hehe smiley

  • #4   15. aug 2008 Du skal ikke tune din scooter høgh.
    jeg vil være den hurtigste i banden, når at ditechen starter:D

    de plejer at bede dig om at tage alt tunet af, og hvis du ikke kan det, så ringer de efter falck, som kommer med en ladvogn, og så kommer der lige 1000 oven i bøden for afhentning af scooteren


  • #5   15. aug 2008 mig og en ven blev stoppet er den anden dag med tun cylle og knæk han sagde bare at han ville komme hjem til ham om 2 uger hvis der så stadig sad tun på ville han tage den ind på stationen så vi fik lov til at trække den hjem

  • #6   15. aug 2008 vores landbetjent hedder preben, og han er sgu ligeglad om du kan tage tunet af eller noget .
    han ringer til falck lige med det samme .
    og så må du gå hjem, ligemget hvor du er i landet (:


  • #7   15. aug 2008 Det er nok fordi han hedder preben :b
    - Vores landbetjent er kold i røven bare man har forsikring og snublekyse :b


  • #8   15. aug 2008 Team 46xx - Olsen ™ - vores hedder torben og han er pisse ligeglad smiley kørte engang over for for gult med 100 også dyttede han bare 2 gange også kørte han vidre xD og en anden gang kom jeg kørene med 70 ned a en bakke og klodser bremserne så jeg kommer med siden ned i mod ham da han holdte på vej op a en side vej også fulgte han med mig hjem men der var fordi han sku snakke med mig om noget andet og jeg kørete uden skjolde og lys den dag smiley han spurgte bare om jeg havde et kort med den kørsel også sagde jeg bare jada (: han er mega flink (: en a mine gamle venners stor brødre kørte 2 rund på en pocket bike også stopper han dem bare og siger de ska huske hjælmen næste gang xD

  • #9   15. aug 2008 Gud hvorfor er alle politi mænd ikke sådan fuck det kunne være fedt smiley

  • #10   16. aug 2008 ¤TEAM¤¤THK¤Colle . der er heller ik mange der brokker sig smiley vis der kommer en politi bil i modsatte retning vender de heller ik om og køre efter selvom de har chancen for det (: kom engang på min ene hot og sku lige op til en kammi fordi han var lidt længer fremme og han kørte 60 ca også ga jeg bare gas også kom der en politi bil også lyfter jeg bare begge arme og viker men jeg kørte 80 ca xD have ik lys for eller bag fordi jeg ik havde fået sat lygter på (: det kun langsome scooter de stopper xD

Kommentér på:
Når Man Bliver Stoppet?

Annonce