{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Belgien 24H - Speedline UPDATE {{forumTopicSubject}}

Synes lige jeg skulle dele det her med jer. De slutter om 20 min. Vi må krydse fingre for speedline og zoot

Update søndag kl. 00:39:

Så har vi rundet midnat og Team Speedline er rukket op på en 3. plads. Jeg kender ikke afstanden til dem foran, men vi har tre-fire omgange ned til nærmeste. Velo er inde nu og han kører nogle rigtigt fornuftige tider.

Team Zoot har lige skiftet kører og hos dem kører alt også som det skal. Der har ikke været problemer af nogen art siden motorskift.

Pt. har vi rigtig mange mand i køjerne, så der er pres på til kørerskift, tankning osv., men vi klarer den endnu.

Vejret er rigtig lækkert og tørt, men kulden begynder at komme. Niclas skal ind som næste kører for os og har valgt at køre ind med jakke udover dragten. Behn har sagt at så snart han slappede bare lidt af, så kunne han mærke kulden.

Og lidt syge facts til jer der trofast følger med:

1: Teamet i front kører virkelig hurtigt og deres pitstop går lynende hurtigt. For nogle timer siden skiftede de motoren og fra indkørsel til udkørsel gik der kun sølle fire minutter.

2: Dem der ligger nummer to kører på en Zip 4T, den traver 5,5 time uden optankning.

Update søndag kl. 02:11:

Så har vi rundet det skarpe hjørne, nu er der "kun" lige så lang tid igen

Velo kom ud for ca. 30 minutter siden efter to stive timer på banen, virkelig suverænt. Pt. er Niclas inde og han kører nogle rigtig flotte omgange.

Jeg har lige været inde i byen efter endnu 25 liter benzin, så vi har nu hentet 85-95 liter i alt. Vi har regnet med ~200 liter i alt, så pt. holder vi os inden for det forventede og har derfor mere end rigelig olie endnu.

Team Speedline ligger fortsat på en 3. plads, men jeg ved ikke præcis hvad Team Zoot ligger nu. Lehmann kom i pit for en lille time siden og skældte alvorligt ud på den "¤"#&¤"#% 19mm karburator som de kører med.

Og mine dame og herrer, jeres vært for i aften er ved at være træt - og det med stort K!

Update søndag kl. 03:39:

Niclas er lige kommet skøjtende i pit, der er kein mehr bremseklodser foran - og det fornemmede han allerede efter ti minutter. Alligevel er manden så bimlende gal, at han holder den derude i 1½ (HALVANDEN) time og kører skide hamrende flot - respekt!

De er blevet skiftet, maskinen har fået otte liter benzin og Hvolbøl er blevet sendt ind igen. Han kører også rigtig fornuftigt og vi haler stille og roligt ind på dem foran.

Velo har lavet madder til alle os der er vågne og han har selv så meget energi, at han er klar til at køre endnu et pas når Hvolbøl er mør. Det betyder vi har Niox og Rise der nu har sovet i to-fire timer i streg, så dem satser vi ret kraftigt på til morgentimerne.

Som nævnte tidligere ville Lehmann gerne gøre grimme sager med scooteren, hvis deres karburator ikke snart begyndte at opføre sig bedre. Den blev tævet lidt i pitten og de blev enige om en mindre dyse nok var løsningen. Det har den fået og nu spiller den virkelig bare som den skal. Sidst jeg snakkede med en fra Zoot, så deres maskine og kørte samme omgangstider som os.

Indtil videre går det udemærket her og vejret er stadig tørt.

Update søndag kl. 04:23:

Hvolbøl er stadig i sadlen og han kører rigtig smukt, ligger stille og rolig og henter omgange på den Zip 4T der er foran os. Ikke noget overilet, bare rigtig fin og rolig kørestil. Velo står stadig klar i pitten og er fuldt ud klar på endnu et to timers stint. Så snart han kommer ud skal vi have Niox eller Rise ind, så henter jeg benzin og så er der ingen updates frem til kl. ~10:00.

Team Zoot kører også rigtig rigtig fint nu, men ganske som os, har de pitcrew der begynder at se enddog rigtig rigtig hængt ud. Alle glæder sig vidst efterhånden til lyset kommer igen og der kommer nogle andre frem fra bilerne og tager over.

Flere maskiner er udgået i løbet af natten, bl.a. et par motarder pga. motorproblemer, men der bliver skruet for at for få dem klar igen - respekt.

Alt kører udemærket endnu, men jeg vil lige minde jer om der er ni timer endnu før det ternede flag vejrer.

Update søndag kl. 05:10:

Velo blev skudt afsted for en halv time siden og alt forløber planmæssigt. Rise er blevet gravet frem fra Sharanen og er ved at blive opdateret af Azze og Hvolbøl. De sidste timer har vi ikke presset max og det har betydet dem bagfra stille og roligt kommer op. Omvendt henter vi fortsat på dem foran os, så er det lidt lala om der er nogen grund til at båle helt vildt til den.

Jeg er ret sikker på Rise ikke kører ind for at hygge, så jeg håber virkelig han kører et fornuftigt stint når den tid kommer.

Zoot kører på skinner og har ingen udfald, der har ikke været én eneste forkert lyd fra deres maskine i meget lang tid nu. Den får bare benzin og frisk pilot og så kører den derud af.

Ang. vejret, så er det fortsat rigtig skønt. Små fesne skyer driver ind over banen, men de har heldigvis ikke vand med sig. Lyset begynder desuden at bryde igennem nu, så der er snart mere energi til folk.

Update søndag kl. 06:10:

Velo har kørt et rigtig godt stint, men efter præcis en time blev han helt pjattet med græsplæner og forsøgte at snige sig til en lur på sådan en - den går ikke! Han kom hurtigt i pit, maskinen blev gået efter, fik fyldt benzin på og så røg Rise ud. Stakkels Rise der kører rundt på tom mave, men forhåbentlig har en anden fået glæde af den sandwich jeg købte til ham.

Jeg har lige været inde i byen for at hente mere benzin. Eftersom Niox lå og sov i bilen, blev han vækket ved samme lejlighed og han er nu rendt op for at gøre sig klar. Han mener sagtens han kan være vågen de resterende otte timer, så det er bare fjong.

Jeg går til "køjs" nu og sætter vækkeuret til ~10:00. Så burde jeg være så nogenlunde frisk igen.

Update søndag kl. 10:22:

Begge maskiner kører endnu, dog melder Team Zoot endnu engang om en lidt problematisk oplevelse med gassen. Der er åbenbart blevet justeret mere karburatoren siden jeg lagde mig og det vil ikke helt som det skal. Maskinen lader ellers til at køre fine omgangstider, så jeg krydser fingre for de har ramt noget rigtigt.

Team Speedline kører fortsat og ligger stadig på en 3. plads i klassen. Maskinen har lige været i pit pga. en sprunge kilerem og den kostede desværre seks omgange, men vi holder altså stadig afstanden. Lige nu er Niclas inde og så vidt jeg kan se herfra, så står Niox klar til at hoppe ind bagefter.

Update søndag kl. 11:24:

Niclas er fortsat inde og han holder et yderst fornuftigt tempo. Ikke noget overilet, men heller ikke ren morfar - alt i alt en rigtig nydellig omgang ræs. Pt. står Niox klar i pitten, så når Niclas giver op for 2008, så er der frisk ungt blod klar.

Aftalen er at Rise kører maskinen i mål, så hvor lang tid han skal køre, afhænger fuldt ud af hvor længe Niox formår at holde gas på maskinen.

Team Zoot kører også for fuld damp og deres, formodentlig, sidste kører er lige hoppet på maskinen. Bonny har kørt rigtigt fornuftigt alle de stints han har kørt og jeg er ret sikker på, at han ikke har i sinde at ændre på det her i de sidste par timer.

Alt i alt ser det rigtig lovende ud for danskerne lige nu og jeg håber virkelig folk derhjemme følger med.

Update søndag kl. 11:55:

Og så er Jesper røget ind til sit sidste stint.

Update søndag kl. 12:59:

Niox er netop kommet i pit og Rise er sendt afsted på hvad vi forventer bliver vores sidste stint. Niox faldt så lang han var i pitten, et ret godt billede af hvor udmattede alle folk er - især dem der kører.

Zoot har desuden haft endnu et køreskifte, jeg tror måske Bonny fandt ud af to timer ret lang tid, når det er de to sidste i løbet. Jeg er ikke helt 100% sikker på hvem der kører nu, men det ligner mest af alt Ejner Hæsligs hjelm aka Dall.

Der kommer én update mere så snart vi har tider og så må I krydse fingre den sidste time, der står jeg ved start/mål og tager billeder.

Update søndag kl. 13:09:

Så er der under én time tilbage, Rise kører knaldhamrende smukt og der er lige kommet tider - fortsat 52 omgange ned til nummer fire i vores klasse.

Vi ses efter kl. 14:00!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Belgien 24H - Speedline UPDATE
Kommentér på:
Belgien 24H - Speedline UPDATE

Annonce