{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Wallaroo stjålet 2. gang . . .. . . .. {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig der er heldig med at få mine scootere/knallerter igen med det samme efter at de er blevet stjålet ? smiley da jeg kom hjem i dag så jeg at der manglede noget, tænkte ikke lige over hvad fordi jeg har pænt ondt i hovedet, så jeg gik bare i seng smiley 1,5 timer efter (nu) kommer der så en mand og banker på, han spørger så efter mig da jeg havde glemt en lønseddel i hjelmrummet på wallarooen smiley og så måtte jeg hen og hente den et par gader henne :S hehe . . første gang fik de kun smidt den midt på vejen (retlås) denne gang fik de i det mindste sparket den delvist op så de kunne gå lige med den :b men første gang de prøvede at tage den så jeg hvem det var smiley (så skal da nok lige "tale" med dem næste gang jeg ser dem gå forbi) men som altid startede den gamle spritter på 1 huk smiley så kunne i det mindste køre hjem . . så den var altså væk i omkring 15 timer eller sådan, tog til fest kl. 21 igår smiley den anden jeg har fået nakket er så min peugeot buxy, den stod så også ulåst i en kolonihave smiley der var en af mine venner der ringede til mig og spurgte om jeg havde solgt den, da han havde set en køre på den, det var selfølgelig også en lørdag så jeg sagde bare at det nok ikke var min han havde set og lagde mig til at sove igen (ondt i hovedet) så var der er anden af mine venner der ringede til mig og sagde hvor den stod smiley så måtte jeg jo nok hellere hente den . well , synes bare lige at i skulle vide det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wallaroo stjålet 2. gang . . .. . . ..
Kommentér på:
Wallaroo stjålet 2. gang . . .. . . ..

Annonce