{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

Angående Gilera RCR og SMT {{forumTopicSubject}}

Hej

Ville lige høre folks mening omkring Gilera modellerne RCR og SMT, da jeg måske skal på udkig efter en af modellerne en gang. Efter hvad jeg selv ved om modellerne, er den eneste forskel på dem hjulene. RCR har croosdæk, mens SMT har alm. bydæk? Andre forskelle, som i kender til?

Med hensyn til det gode emne, lovlighed, haha, hvordan er det så muligt at befærde sig på en evt. tunet Gilera i trafikken uden at blive taget for det? Er vi ikke enige om, at hvis blot den kører over 30/t (hvis du er 16), ja så er den ulovlig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angående Gilera RCR og SMT
  • #1   10. maj 2008 RCR er cross modellen med andre fælge og dæk og andre skærme

    SMT er motard udgaven med 17 tommer brede fælge og også motard dæk,

    samme motor osv, rigtig go maskine og der skal ikke gøres meget ved dem før de køre stærkt så det er jo et held at de ikke ser så ulovlige ud og stadig kan køre stærkt


  • #2   10. maj 2008 jeg synes det er lidt træls at den nye smt model fra 2008 ikke har nogen omdrejningstæller smiley men ellers er den ret fed ^^

    men af rcr og smt ville jeg nok vælge SMT smiley bare min mening


  • #3   10. maj 2008 kørte 11.500 på min senda uden at blive taget eller jagtet en eneste gang.. Kørte ca 8000 med std udstødning hvor den gik 75 og resten med hebo udstødning hvor den gik 95.. Tog den i skole hver dag stort set, hvor der var ca 15 km hver vej.. Så kan sagtens lade sig gøre og køre ulovligt.. Det er den bedste knallert man kan få, så kan kun anbefale dig at købe en..!

  • #4   10. maj 2008 ja self alle motard modellerne er de fedeste, men hvis man vil have RPM tæller skal man have en model fra 2005 og ned efter hvis det skal være en smt eller senda SM, ellers skal man købe en aprilia SX 50 den har digitalt RPM tæller og det hele hehe har lige købt en helt ny for to dage siden smiley

  • #5   10. maj 2008 har også haft og prøvet utalige knallerter og scootere og må sige at min SMT var den jeg var mest glad for smiley og jeg tror jeg bliver lige så glad for min SX 50

Kommentér på:
Angående Gilera RCR og SMT

Annonce