{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

jeg var sgu heldig i dag :D panserne {{forumTopicSubject}}

i dag tog jeg min jog R i skole selvom jeg ikke må for mine forældre x(
da vi så var mødt ovre i skolen skulle vi mødes over ved valby parken, da jeg så kommer op til de andre er der en der spørger om han ikke må få en tur bagpå og jeg siger så jo jo, så kigger jeg lige bagud efter panserne og synes jeg kan se en hvid bil langt væk, men kunne så bare ikke lige se at den havde blink på taget smiley så kørte vi cirka 100 meter ned af vejen og så kommer den der politibil bare drønende lige ind foran os. jeg stopper så scooteren og de kommer ud og spørger om knallertbevis, men jeg siger så at det har jeg ikke fået endnu, men skal op til det i maj.
så spørger han så efter forsikring og så viser jeg ham den så.
så spørger han så om vi godt ved at man ikke må sidde to på en knallert og jeg´siger ja det ved jeg godt.
så spørger han om jeg er kendt af politiet og ¨jeg siger så nej det er jeg ikke og så checkede de det lige smiley
så fik vi os også lige en god snak om politi uddanelsen osv heh smiley

han sagde så til sidst at jeg skulle trække den hjem, jeg havde sagt at mine forældre ikke vidste jeg kørte rundt på den og så spurgte de om jeg havde lånt nøglerne eller taget dem.. jeg sage jeg havde taget dem.

så kommer jeg så tilbage trækkende med min scooter mens alle fra min klasse kigger på + min lærer xD
min lærer begyndte så at grine smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg var sgu heldig i dag :D panserne
Kommentér på:
jeg var sgu heldig i dag :D panserne

Annonce