{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Den værste dag i mit liv!!! {{forumTopicSubject}}

her for 2 timer siden, ved Langgade station i valby (ved akacie parken) kom en dreng hen til mig og spurgte om min jog R var til salg og jeg sagde nej self. Drengen var omkring 170 høj, kort klippet med krøller og havde en sort North face jakke.

jeg havde startet scooteren da jeg snakkede med ham og så kiggede jeg den anden vej i 1 sekund og så skubbede han mig og satte sig op på min jog R og gav fuld gas.. jeg tænkte at han bare ville køre en tur på den så jeg slog ham ikke af da hyan tog den for det tænkte jeg ikke lige på, men han kørte lidt ned af vejen og så ventede han på mig og når jeg så kom kørte han længere væk og ventede på mig og sådan blev han ved i 20 minutter.. lige efter han havde taget den ringede jeg 112 og sagde at der var en der havdee ørvet min knallert fra mig og så var de der i løbet af lidt tid med blink og det hele.. der kom 2 politibiler og jeg satte mig ind i en af dem og så gennemsøgte vi hele akacie parken efter min knallert, men vi fandt intet.. så er jeg så heldig at jeg kender en som kender en masse fra akacie parken og så ringer jeg til ham og siger at min jog R er blevet røvet fra mig. så mødes jeg med dem som kommer fra akacie parken og så fortæller jeg at der er dusør på 2000 kroner til den som kommer med den, derefter fik de fleste mit nummer og så er der en af dem som måske ved hvem det er så han vil tage ud til ham i morgen og se om det er ham..

det er faktisk lidt godt at han fik den med nøgler og det hele, for han vil sikkert prøve at sælge den videre fordi at han har nøglen.. hvis han ikke havde nøglen ville han bare skrælle den :S:S

jeg er fuldstændig knust :'''/ har kun haft den i få måneder og så kommer der en invandrer og stjæler den.

I MÅ MEGET GERNE KIGGE I KØBENHAVN OG OMEGN,, SE MIN PROFIL, SÅ KAN I SE HVORDAN DEN SER UD

dusør 2000 kr.

R.I.P min jog R :'''/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den værste dag i mit liv!!!
Kommentér på:
Den værste dag i mit liv!!!

Annonce