{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

PGO comet problemer {{forumTopicSubject}}

jeg har en comet som ikke kan starte. Fra starten: den kunne godt køre men havde svært ved at starte og når den var startet skulle den varmes godt op før den ville trække og så når den kørte hakkede den meget.

Så skiftede jeg udstødning til en tecnigas silent pro, (anden var utæt) lige efter jeg havde skiftet udstødning gjorde den det samme. men så senere om aftenen begyndte den at kører godt og trak meget bedre. men så dagen efter skulle den lige blive varm men så trak den godt igen, så om eftermiddagen havde den meget svært ved at starte det tog 20 min. ca at få den ordentligt igang. og om aftenen da jeg skulle ud og køre igen ville den slet ikke starte.

Igår prøvede jeg at skifte karburator da jeg har kørt uden noget luftfilter i lang tid. men den ville stadig ikke køre med luftfilter. og der kommer gnist men tændrøret er helt sort og meget vådt !?
og jeg har prøvet at skifte tændrør, men den vil stadig ikke starte !?

Så i dag rensede jeg Karb igennem og nu starter den. men hvis jeg ikke giver fuld gas så går den ud og den kører stadig rimeligt ujævnt. hvad kan jeg gøre ?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
PGO comet problemer

Annonce