{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Elsk din nabo... eller ? {{forumTopicSubject}}

Nu skal i sgu høre en trist historie ....

I 2002 havde jeg supergod og stabil Jog FS . Jeg havde haft den siden 2000 og havde tunet den nogenlunde godt med Hebo Manston,Proma legal,nogen variokugler og anden rem og sådan nogen småting. Den var rigtig stabil og kom mig hverdag på arbejde og andre ting. Jeg boede nemlig i Trige som ligger knap 17km fra Århus og derfor var det vigtigt for mig at have en god scooter som virkede, fordi bussen kørte kun 1 gang i timen og sidste aftentur hjem kl.23:30.

Men en nat på vej hjem (kl var nok omkring 02:00) overhaler jeg 2 gutter på Scooter som var nok lidt plørede fordi de lallede bare på stien uden lys med ca. 15km i timen (ned af bakke). Men skidt med dem .. jeg kørte videre. Men 30 min senere hører jeg en scooter ankomme til min blok og det viser sig at være gutten som bor i opgangen ved siden af min, som jeg har overhalet på vejen hjem. Men jeg tænkte ikke meget over det og fortsatte min natlige dosis af CS..
Men ca. ved 04:00 tiden hører jeg et kæmpe bank som kommer ned fra kælderen .. jeg havde lagt mig i seng .. men lå lige i 3-4 min at tænke over hvad fanden det kunne være. Men så fatter jeg lige at den lås jeg har på (kæmpe ABUS kædelås) den skulle bare have et ordentligt knald med en forhammer (havde jeg hørt).. så jeg skynder mig ned i kælderen for at tjekke hvad satan der foregår!!! Og som jeg var bange for så var joggen væk (nede fra et cykelrum i en låst kælder) ... jeg selfølig løber igennem hele kælderen (3 opgange som deler den) og der var ingenting .. jeg løber ud og tjekker et kæmpe område omkring blokken og rundt i hele kvarteret .. men der var ingenting. Der var så stille som en 90 årig kvindes trusser .....

Det næstkomende dage var jeg meget vågen ang. alle jog jeg så i Trige. Jeg hængte op annoncer i mange opgange, fik fat i viceværten som tog mig igennem 10-12 blokkekældere i kvarteret.. fandt nada.

2 Uger senere sidder jeg ved PCen og ligepludselig hører jeg et par scootere komme op fra min kælder og jeg kigger ud af vinduet og ser den dejlige nabo som jeg havde overhalet den aften den blev nakket. Først kommer 1 Jog op .. så kom nr.2 .. den havde ingen forlys eller baglygte på .. Jeg blev lidt mistænkelig men dum så jeg var så gjorde jeg ikke det som jeg skulle have gjort .. som var at rive min far op af sofaen, ud i bilen og efter dem... grunden til at jeg ikke gjorde det var nemlig fordi det var min nabo i opgangen ved siden af! Det jeg tænkte var at .. "det kan mand sgu da ikke" .. stjæle sin nabos scooter .. det er simpelthen langt ude og jeg ville simpelthen ikke tro på det.
Men dagen efter blev jeg lidt mistænkelig fordi jeg var oppe hele natten (i CS )og ham gutten kom aldrig hjem.
Men jeg gjorde ingenting, fordi jeg stadigvæk ville ikke tro på det.

Men 1 uge senere er min far på vandring nede i kælderen for at hente tøj fra tørrerummet og han lægger mærke til at et kælder opbevaringsrum er helt åbent og inde i det ligger bare en hel masser af knallert og scooter dele.. han henter mig med det samme og jeg kigger selfølig delene igennem ....... OG der finder jeg min jog forlygte og baglygte (havde tydelige kendetegn). Jeg tænkte bare "HAN SKAL DØ"! Jeg ringer til viceværten og får oplysninger om hvilken lejlighed det kælderrum hører til.. finder den største svensk-nøgle jeg kunne finde og var bare klare på en omgang carnage!

Men ingen var hjemme .. og hellere ikke den næste måned.. det viste sig at den fucking nar havde stjålen den fordi han skulle åbenbart flytte!

Jeg meldte ham selfølig for tyveri til politiet og viste dem lygterne og havde flere vidner som kunne bevise at de kendetegn var no bullshit. De tog min anmeldelse alvorligt og jeg håbede selfgelig at de ville fange ham på et senere tidspunkt.

Og det gjorde de også i Vejle.. nogen måneder senere.. Tror i det gjorde noget ? DE FANGER HAM .. OG GUTTEN SIGER "det kender jeg ikke noget til???" og så sker der ikke mere .. de lader ham gå og jeg står som et spørgsmåltegn "WTF?"................

Og så har jeg aldrig hørt mere... jeg flyttede til island i 2003 men denne begivenhed sidder stadigvæk boret dybt som største had nogensinde til en person!

HAN HEDDER MICHAEL RAVN !!!!!!!! Boede ved sin kæreste i Trigecentervej 14 1.TV, hun var registret lejer men hans navn stods på brevsprækken. Han er nok omkring 23-25 år .. ca.185cm, mørkt hår og ligner en junkie!

Så hvis DU MICHAEL RAVN LÆSER DET HER!! DET BLIVER IKKE SJOVT NÅR JEG FINDER DIG!

Og hvis nogen kender ham, har hørt noget om det her og evt. har oplysninger om hvor han bor idag.. endelig send en besked.........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsk din nabo... eller ?
Kommentér på:
Elsk din nabo... eller ?

Annonce