{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Michael  H
Michael H
Tilmeldt:
22. mar 2004
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 23

5500kr. for en Katana. For meget?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet tilbudt en suzuki katana fra 99. til en pris af 5500kr. Vil lige høre jeres mening. Her er lidt data:
årg.99
3500km
Har aldrig været tunet.
Står i flot stand og uden rust. Dog undtaget af udstødningen.
Den er IKKE vandkølet.

Remmen skal skiftes da den ligesom svinger lidt i omdrejninger ved fuld gas.

er 5500kr en fair pris?

Jeg mener selv den er fair. Men har ikke kørt scooter længe såå...

Og leder da også efter noget tun til den hvis jeg nu køber den *GG*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5500kr. for en Katana. For meget??
  • #1   2. okt 2004 jeg synes det er en fair pris. jeg gav 5800 for min og den har kørt 5000 da jeg købte den...

  • #2   2. okt 2004 mener det er en fair pris hvis du er sikker på det kun er rem den er gal med men byd ham dog 5kilo og se hvad han siger

  • Michael  H
    Michael H Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 23
    #3   2. okt 2004 Tjaaa.. jeg kan jo prøve..

    Glemte at skrive det er en 45km/t scooter


  • #4   2. okt 2004 Syntes det lyder af meget få km, når den har den alder. Remmen burde heller ikke være slidt op allerede.
    Tror du skal undersøge den meget nøje, og stille dig skeptisk overfor det.
    Er selv scootermekaniker, så er altid skeptisk overfor hvad sælger siger.


  • #5   2. okt 2004 sandt hvad Thomas skriver rem skulle holde meget længer var også min først tanke men så tænkte jeg på kmt og tænkte at det godt kunne være at den havde stået stille meget længe så rem var blivet mør ellers er jeg sikker på at den fejler mere end rem

  • Michael  H
    Michael H Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 23
    #6   2. okt 2004 Den har stået stille næsten et halvt år i en garage.
    Det er en kollega jeg skal købe den af så tror ikke han prøver på at snyde mig. Men kan vi blive enige om at det er en fair pris hvis den er som jeg har beskrevet??


  • #7   2. okt 2004 ja så er det en fair pris

  • Michael  H
    Michael H Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 23
    #8   2. okt 2004 Har lige været ude at prøve den igen.. Den køre sgu godt. Kan godt mærke der er et eller andet nå den når op på de de 50-55 i følge speedometert. Men det skulle så være den rem der. Det føles lidt som om den ikke kan blive enig med sig selv om hvilket gear den skal køre i. ved ikke lige hvordan det kan forklares bedre.

    Tror jeg slår til på den. Jeg glæder mig sgu til at komme igang med at pille lidt i knallert igen hehehe. Så mon ikke alle begrænsningerne er taget inden jeg har haft den en dag? Det tror jeg hehe..

    Hvor kan jeg i øvrigt købe en god billig udstødning henne?? Det må meget gerne være et tun udstødning. Men skal minde en del om et standart. Ellers bliver jeg sgu stoppet lige med det samme her i Svendborg. Se lige her: http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=244&bfv_articleid=479240


Kommentér på:
5500kr. for en Katana. For meget??

Annonce