{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

,
,
Tilmeldt:
21. jul 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 92 Svar: 284

Knallert Kørsel! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt frustreret over dette, så jeg skrev en E-mail til politiet, har dog ikke fåe svar endnu, men jeg vil også lige gerne høre jeres meninger, så her kommer det:

Jeg har lige bestået mit knallertkørerkort med største præcision, fejlfrit, men jeg kan ikke få noget kort fordi jeg "kun" er 15 år..!
Det kan sagtens være dette lyder dumt, men hvorfor skal jeg vente på et stykke firkantet "pap" når jeg sagtens kan færdes i traffikken på knallert, jeg har jo bestået min prøve/teori helt fejlfrit?!

Må man ikke kunne få lov til at kører, bare man har bestået sin teori for jeg og SIKKERT mange andre kan jo sagtens kører når det er gort, ellers havde vi jo nok ikke bestået!

Mig og andre bekendte synes det er dybt godnat hvis det er sådan, hverdagen er altså bare ikke til længere uden et ordentlig transport middel med vores afsted mellem hjem og skole/arbejde.

Vil meget gerne høre det fra jer og jeg håber virkelig i kan se det...bare lidt fra min synsvinkel smiley

Mvh. Patrick H. Knudsen
Aalborg

P.S: Jeg føler mig lidt holdt for nar, altså jeg ser og snakker tit med folk som er meget yngre end jeg, kører rundt med enorm fart og kører som gale men alligevel sker der ikke en dyt da politiet ikke er til at finde nogen steder, end på en politistation. Men godt er jo, at der ikke sker uheld.
Ved godt det er deres og kun deres sikkerhed som står på spil og deres penge som ryger hvis det er, men når de kan kører uden der sker noget og man selv kører dobelt så godt med sin "knallert-uddannelse" så føler jeg mig godt nok røvrendt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert Kørsel!
Kommentér på:
Knallert Kørsel!

Annonce