{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Kører forkert ? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har fået et problem med min bws, her igår. Regnede med og lave det idag, men har bare ikke kunne få den lavet ??

Har os lige haft en ven på besøg, til og kigge på den, som skulle vide noget mere om scooter end mig.

Problemet er at den for det meste ikke tager fat, når jeg giver gas. Den hakker bare afsted med 2 km/t. og andre er den ved og flyve på rullen. Når man kommer godt op i fart, så hammer det sygt fra cylle (tror jeg) og den hakke pisse meget. Og når man så skal til og bremse, er det som man tager gnisten fra, fordi den bare stopper sådan, (Vroooomm.......) smiley
Men når man så er nede ved de 10km/t, så tager den fat igen, somom gnisten kommer igen der. Den lyder os underligt ??

Har tjekket :
Membran (Har det fint, men ny er os lige kommet på)
Dyser (Er renset og er resten af karbu også)
cylle (Taget, og tjekket, og har det fint)
Tændrør skiftet (til et med varmeglød 9 igen)
ruller (De havde det okay, men nye er kommet i)

Mit lys er også gået ? Altså der er ikke noget strøm til dte mere ? Der er stel forbindelse på !
Der er ikke for meget eller forlidt olie i !
Den ryger sygt ud af udstødning !


Det helle startede for 2-3 dage siden, da mit tændrør gik, og jeg så pr'vede og starte den nogle gange, for og se om den ikke lige ville kører hjem ? Men ville den ikke.

Fætter bare ikke hvad der kan være gælt ?? Håber virkelig i kan hjælpe mig, for skal bruge den imorgen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kører forkert ?
Kommentér på:
Kører forkert ?

Annonce